آخرین آمار کرونا در افغانستان/تعداد مبتلایان به 4687 نفر رسید

© Photo / د پکتیا ولایت د عامی روغتیا ریاستلابراتوار تشخیص کرونا ویروس در پکتیا
لابراتوار تشخیص کرونا ویروس در پکتیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 285 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ثبت شده که با افزوده شدن این تعداد، اکنون 4687 نفر در افغانستان به این بیماری مبتلا شدند.

به گزارش اسپوتنیک،  وحید مجروح معین وزارت صحت عامه‌ی امروز (دوشنبه) در یک نشست خبری اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته 285 مورد مثبت ویروس کرونا در ولایت‌های مختلف کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش وزارت صحت عامه در 24 ساعت گذشته در کابل 161 مورد جدید، در کدهار 30 مورد، در ولایت‌های بادغیس و لوگر هر کدام 18 مورد، در ننگرهار 16 مورد، در کنر 11 مورد، در هرات 7 مورد، در ولایت‌های کندز، غور و بامیان هر کدام 5 مورد جدید، در پروان و هلمند هر کدام 3 مورد، در نورستان 2 مورد جدید و در وردک 1 نمونه جدید به ثبت رسیده است.

کرونا در افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در افغانستان/ 38 مورد جدید ابتلا در ننگرهار ثبت شد

او گفت که با ثبت این موارد تازه، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 4687 نفر رسیده است.

مجروح گفت در شبانه‌روز گذشته 16 بیمار دیگر نیز بهبود یافته‌ که به این ترتیب شمار بهبودیافته‌گان به 574 نفر افزایش یافته است.

وحید مجروح تاکید کرد که هنوز هم تهدید کرونا در افغانستان جدی است و مردم نباید این تهدیدات را نادیده بگیرند. 

 بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، آمریکا، اسپانیا، انگلیس و روسیه به ترتیب بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را درجهان ثبت کرده اند.

این سازمان همچنین اعلام کرد چهار میلیون و 180 هزار و 303 نفر در سراسر جهان به ویروس همه‌گیر کرونا مبتلا شده‌اند. همچنین نزدیک به 283 هزار تن هم جان باخته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала