یک سرکرده باند جنایت کار در چهار آسیاب کابل کشته شد

© وزارت داخله یک سرکرده باند جنایت کار در چهارآسیاب کابل کشته شد
یک سرکرده باند جنایت کار در چهارآسیاب کابل کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از کشته شدن سرکرده یک باند جنایت کار در نتیجه درگیری مسلحانه در چهار آسیاب کابل خبر داد.
بازداشت 14 جنایتکار در کابل+عکس - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت 14 جنایتکار در کابل+عکس

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز یک‌شنبه ۲۸ ثور ۱۳۹۹ نوشت: حمیدالله سرکرده یک باند جنایت پیشه که در قضایائی مختلف جرمی به ‌خصوص دزدی های مسلحانه و ترورهای هدفمند در کابل نقش داشت، پس از درگیری با پولیس کشته شد.

در ادامه این وزارت نوشته است، که این باند جنایت پیشه از مدتی زیر پیگرد پولیس قرار داشت، که سر انجام شام امروز در منطقه "چهل دختران" ولسوالی چهار آسیاب پس از بی اعتنائی به ‌هشدار پولیس، با نیروهای پولیس به درگیری پرداخت که در نتیجه درگیری متقابل، کشته شد و دو همکاری وی با استفاده از فرصت فرار کردند. این باند جنایت پیشه، در سازماندهی و انجام جرم‌های سازمان یافته به‌ خصوص سرقت‌های مسلحانه و ترورهای هدفمند در بخش‌های کابل به ‌خصوص ولسوالی چهار آسیاب نقش داشتند. از نزد این افراد، یک میل کلاشینکوف، مقداری تجهیزات نظامی و یک عراده موتر نیز بدست آمده است.

این وزارت در پایان خبرنامه نوشته است، که پولیس کابل، به هدف ایجاد فضای امن برای همشهریان کابل مبارزه با جنایت پیشه گان را در اولویت کاری قرار داده است.

یادآوری می کنیم، که در این اواخر ترورهای هدفمند در کابل و شهرهای کلان دیگر افغانستان افزایش یافته و مردم از این سبب بسیار نگران هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала