شناسایی ۷۸۲ بیمار کرونایی در افغانستان در یک شبانه روز

© Photo / د پکتیا ولایت د عامی روغتیا ریاستشناسایی 782 بیمار کرونایی در افغانستان در یک شبانه روز
شناسایی 782  بیمار کرونایی در افغانستان در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان وزارت صحت عامه افغانستان از ثبت و شناسایی ۷۸۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در جریان بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد.
کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان از مرز 9 هزار عبور کرد - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در افغانستان؛ شمار مبتلایان از مرز 9 هزار عبور کرد

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرد، در یک شبانه‌روز گذشته ۷۸۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را شناسایی کرده که بیشترین رقم ثبت شده از زمان گسترش این ویروس در این کشور است.

با ثبت این رقم شمار بیماران کووید -۱۹ در افغانستان به نُه هزار و ۹۹۸ تن افزایش یافته است.

طبق اعلام وزارت صحت عامه افغانستان، در کابل تنها ۳۷۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا در یک شبانه‌روز گذشته ثبت شده است. شمار بیماران کووید -۱۹ در پایتخت این کشور به سه هزار و ۴۶۰ تن رسیده است.

در یک شبانه روز گذشته در هرات ۱۵۰ نفر، در بلخ ۴۹ نفر، در غزنی ۴۷ نفر، در ننگرهار ۳۲ نفر، در پکتیا ۲۸ نفر، در سمنگان ۲۱ نفر، در ولایت‌های پکتیکا، بغلان و لوگر ۱۲ -۱۲ نفر، در کاپیسا ۱۱ نفر و در کنر ۱۰ به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

همچنین در لغمان شش نفر، در ولایت‌های بادغیس، غور و فراه چهار – چهار نفر و در تخار سه نفر طی ۲۴ ساعت گذشته به ویروس کرونا مبتلا شناسایی شده‌اند.

گزارش وزارت صحت عامه افغانستان نشان می‌دهد، که در یک شبانه‌روز گذشته ۱۱ نفر از جمله هشت نفر در هرات و در ولایت‌های بلخ، ننگرهار و غزنی یک – یک نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. شمار قربانیان ویروس کرونا در افغانستان به ۲۱۶ نفر افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، در یک شبانه روز گذشته ۴۴ تن از بیماران کووید – ۱۹ در افغانستان درمان شده اند و به این ترتیب شمار درمان شدگان به یک هزار و ۴۰ نفر افزایش یافته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала