فقیر محمد جوزجانی به فرماندهی پولیس کندز گماشته شد

© دفتر مطبوعاتی پولیس کندزمحمد جوزجانی به فرماندهی پولیس کندز گماشته شد
محمد جوزجانی به فرماندهی پولیس کندز گماشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر مطبوعاتی پولیس کندز از گماشتن فرمانده جدید امنیت این ولایت خبر داد.
جنرال عبدالرشيد بشير فرمانده پوليس  کندز  - اسپوتنیک افغانستان
جان باختن فرمانده پولیس کندز در پی ابتلا به کرونا

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی پولیس کندز امروز شنبه ۱۷ جوزا ۱۳۹۹ نوشت: مل‌ پاسوال فقیر محمد جوزجانی به اساس پیشنهاد وزارت امور داخله و منظوری حکم رئیس جمهور کشور به منظور بهبود کارها، بحیث فرمانده امنیه ولایت کندز گماشته شد.

در ادامه این خبرنامه آمده است، که جوزجانی صبح امروز در حالی که جنرال فدا محمد رئیس تنظیم نیروهای وزارت امور داخله ایشان را همراهی می‌کرد، توسط حشمت الله عرضبیگی معاون و سرپرست مقام ولایت، با حضورداشت معاون اجتماعی ولایت، رئیس و وکیلان شورای ولایتی، متنفذین اقوام مختلف و شماری از مسئولان ملکی و نظامی این ولایت، رسماً معرفی و به کار آغاز کرد.

بر پایه این خبرنامه، مل‌پاسوال فقیر محمد جوزجانی، یک جنرال مسلکی و با تجارب زیاد در بخش‌های نظامی می‌باشد، که وی پیش ازاین بحیث فرمانده امنیه ولایات تخار، جوزجان، فاریاب و برخی از ولایت های دیگری در چوکات وزارت امور داخله کشور با کمال صداقت، حس وطن دوستی و ایمان‌داری وظیفه انجام داده که امروز مسئولیت سنگین دیگر را بر عهده گرفته است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این مل‌پاسوال عبدالرشید بشیر فرماندهی امنیه پولیس کندز را به عهده داشت، که  در نتیجه دچار شدن به ویروس کرونا جان باخته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала