ممنوعیت گشت و گذار موترهای شیشه سیاه دولتی در زمان غیر رسمی

© پولیس کابلممنوعیت گشت و گذار موترهای شیشه سیاه دولتی در زمان غیر رسمی
ممنوعیت گشت و گذار موترهای شیشه سیاه دولتی در زمان غیر رسمی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی نیروهای مشترک ولایت کابل در پیوند به منع گشت و گذار موترهای شیشه سیاه، بدون مدرک، جنگ افزار اعلامیه ای تازه صادر کرد.
پشتیبانی مجلس سنا از باررسی موترهای شیشه سیاه توسط پولیس  - اسپوتنیک افغانستان
پشتیبانی مجلس سنا از بازرسی موترهای شیشه سیاه توسط پولیس

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی نیروهای مشترک ولایت کابل امروز شنبه ۱۷جواز ۱۳۹۹ در پیوند به ممنوعیت موترهای شیشه سیاه دولتی و دیگر موترها نوشت: همان گونه که هموطنان عزیز ما از طریق رسانه‌های جمعی در جریان اند، فرماندهی نیروهای مشترک ولایت کابل که در ترکیب آن (نیروهای پولیس، ارتش ملی و امنیت ملی) شامل می‌باشد، به هدف تامین امنیت بهتر شهریان کابل کار خویش را در همه بخش های کابل آغاز نموده است. هدف از ایجاد این فرماندهی، تنفیذ موثر قانون، تامین امن و نظم در جامعه و پیکار جدی با تبهکاران و اخلال‌گران امن و نظم عامه می‌باشد. بناً در روشنایی قانون و با توجه به مسئولیت‌های فرماندهی نیروهای مشترک ولایت کابل سر از روز یک‌شنبه مورخ (۱۸ جوزا ۱۳۹۹) تردد وسایط شیشه سیاه دولتی/ شخصی، وسایط فاقد اسناد، وسایط زرهی و سلاح بدون جواز، نشستن محافظین مسلح در عقب موتر (بادی) و گشت‌وگذار وسایط دولتی در اوقات غیر رسمی ممنوع بوده با آنعده افرادی‌ که از این موارد تمرد و تخطی نمایند، برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.

در ادامه این اعلامیه آمده است، که تطبیق این طرح امنیتی، به ما توانایی می دهد تا تغییر مثبت را در کاهش جرایم و تامین امنیت بهتر برای هم‌شهریان کابل به وجود بیاوریم. نیروهای قوماندانی قوت‌های مشترک متعهد به تطبیق قانون به شکل قاطع و جدی می‌باشد. قابل تذکر است که نیروهای امنیتی بدون داشتن رابطۀ نیک و همکاری نزدیک با مردم هیچ‌گاه قادر به اجرای وظایف خود نخواهد بود. از این رو رهبری فرماندهی نیروهای مشترک ولایت کابل رهنمایی های لازم را به همه منسوبین این فرماندهی جهت ایجاد و حفظ رابطۀ مفید با مردم، صادر کرده است و از هموطنان عزیز نیز می‌خواهد تا از هرگونه همکاری با نیروهای امنیتی دریغ ننموده و در تنفیذ قانون و تامین امنیت شهر کابل سهم فعال بگیرند و وجیبه ملی و شهروندی خویش را در قبال میهن ادا نمایند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز چندین بار نیروهای امنیتی دست به پاک کردن شیشه های سیاه موترها در کابل زده بودند، که چندان توفیقی نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала