غنی با نماینده ویژۀ وزارت امور خارجه قطر و هیات همراه اش دیدار کرد

© Photo / FB/ARGغنی با نماینده ویژۀ وزارت امور خارجه قطر و هیات همراه اش دیدار کرد
غنی با نماینده ویژۀ وزارت امور خارجه قطر و هیات همراه اش دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان قبل از ظهر امروز با داکتر مطلق بن ماجد القحطانی نمایندۀ ویژۀ وزارت امور خارجه قطر درباره مذاکرات صلح بین الافغانی گفتگو کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده است که محمد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور افغانستان قبل از ظر امروز با با داکتر مطلق بن ماجد القحطانی نمایندۀ ویژۀ وزارت امور خارجه قطر در امور مبارزه با تروریزم و میانجیگری برای حل منازعات و هیأت همراه اش دیدار نمود.

 
سفر خلیلزاد به قطر، افغانستان و پاکستان 
 - اسپوتنیک افغانستان
سفر خلیلزاد به قطر، افغانستان و پاکستان

این دیدار که در ارگ صورت گرفت، داکتر مطلق بن ماجد القحطانی و هیأت همراهش، از همکاری کشورش به آقای غنی در رابطه به پروسه صلح افغانستان اطمینان داد.
در این دیدار رئیس جمهور افغانستان نیز گفته است که که صلح خواست اساسی مردم ما بوده و از اولویت های اساسی حکومت افغانستان می باشد، حکومت و مردم افغانستان به صلح متعهد می باشند.
آقای غنی گفته است که حکومت افغانستان بخاطر تامین صلح باعزت و پایدار، گام های عملی را برداشته است و افزود که طرف های دخیل دیگر نیز در این پروسه، گام های عملی را بردارند.
گفته می‌شود که نمایندۀ ویژۀ وزارت امور خارجه قطر با برخی دیگر از سیاسیون افغانستان نیز دیدار و درباره صلح افغانستان گفتگو کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала