اندرابی: شبکه‌های جرمی از سوی برخی سیاسیون حمایت می‌شوند

© Photo / moiنامزد وزیر وزیر داخله: شبکه‌های جرمی از سوی برخی سیاسیون حمایت می‌شوند
نامزد وزیر وزیر داخله: شبکه‌های جرمی از سوی برخی سیاسیون حمایت می‌شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نامزد وزیر امور داخله گفت که شبکه های جرمی کشور از سوی برخی از سیاسیون و زورمندان محلی پشتیبانی می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از طلوع نیوز، مسعود اندرابی، نامزد وزیر امور داخله می گوید که این وزارت در تلاش است که پشتوانه‌های سیاسی و اقتصادی شبکه‌های جرمی را در کشور پس از مستند سازی، بازداشت کند.

مسعود اندرابی وزیر داخله افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان
اندرابی: طالبان اگر صلح کنند صلح می‌کنیم و اگر جنگ کنند می‌جنگیم

این در حالی است که افراد مسلح غیر مسئول شب گذشته دو پولیس را در منطقه کمپنی از مربوطات حوزه پنجم امنیتی کابل کشتند، و یک پولیس دیگر را زخمی کردند.

او افزود که این رویداد پس از آن رخ داد که پولیس گروهی از مجرمان را در این بخش بازداشت کرد: " فعالیت‌های پولیس بالای شبکه‌های جرمی در کابل اضافه شده. ساحه برای آن‌ها تنگ شده و این‌ها دست به یک سلسله تحرکات در حومه شهر زدند که مطمین استم با قاطعیت پولیس روبه‌رو شده‌اند".

وزارت امور داخله پس از این رویداد امر حوزه، مدیر جنایی و فرمانده تولی حوزه پنجم امنیتی را برکنار کرده است.

اندرابی گفت: "اطمینانی که به شهروندان کابل می‌دهیم این است که ما حین مستند سازی این روابط نه تنها به گرفتای آنان اقدام می‌کنیم بلکه آنان را بازداشت می‌کنیم".

این در حالی است که خانواده‌یی در چهار قلعه کابل ادعا می‌کند که پسر شان را یکی از زورمندان محلی در این بخش کابل زخمی کرده‌است و نیروهای امنیتی نیز برای بازداشت عاملان این رویداد کاری نکرده اند.

اما وزارت امور داخله می‌گوید که با برنامه‌های تازه این وزارت برای کاهش جرم‌های جنایی در کشور سطح این جرم‌ها کاهش یافته‌اند و مردم باید با نیروهای امنیتی همکار باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала