پیش دستی مجلس نمایندگان؛ کمیسیون امنیت داخلی، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ را به دادستانی معرفی کرد

© ارگ ریاست جمهوری پیش دستی مجلس نمایندگان؛ کمیسیون امنیت داخلی، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ را به دادستانی معرفی کرد
پیش دستی مجلس نمایندگان؛ کمیسیون امنیت داخلی، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ را به دادستانی معرفی کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایند‌گان افغانستان، سرپرست و نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ این کشور را به دادستانی کل معرفی کرد.
محمدطاهر زهیر به حیث سرپرست و نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
محمدطاهر زهیر به حیث سرپرست و نامزد وزیر اطلاعات و فرهنگ معرفی شد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افق، در یک مکتوب این کمیسیون که امروز یکشنبه، ۲۵ جوزا به وزارت دولت در امور پارلمانی فرستاده شده، آمده ‌است که «پرونده جرمی» محمد طاهر زهیر در جلسه امروز کمیسیون امنیت داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته ‌است.

در این مکتوب آمده است، که اعضای جلسه فیصله کرده‌اند که نامزد وزیر وزارت اطلاعات و فرهنگ با پرونده نسبتی‌اش به دادستانی کل کشور معرفی شود.

کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان افغانستان همچنین گفته ‌است، که تا زمانی که نتایج بررسی‌های دادستانی کل درباره پرونده طاهر زهیر به این مجلس فرستاده نشود، جلسه عمومی برای او رای اعتماد نخواهند داد.

در این مکتوب به نوعیت پرونده جرمی سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ اشاره نشده‌است.

یادآوری می کنیم، که محمد طاهر ظهیر از آغاز حکومت وحدت ملی تا پایان آن، به حیث والی بامیان کار کرد. گفته می‌شود که پرونده او نیز به دوره ماموریت‌اش به عنوان والی بامیان بر می‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала