ربانی: اقتدار را رها کرده به نام مصلحت به مأموریت ناچیز رسیدیم

© Photo / کسراربانی: اقتدار را رها کرده به نام مصلحت به مأموریت ناچیز رسیدیم
ربانی: اقتدار را رها کرده به نام مصلحت به مأموریت ناچیز رسیدیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس حزب جمعیت اسلامی امروز حین گشایش دفتر جدید این حزب در کابل گفته است که از اشتباهات دو دهه اخیر باید تجربه بگیریم.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از طلوع نیوز، صلاح‌الدین ربانی، رییس حزب جمعیت اسلامی امروز حین گشایش دفتر جدید این حزب در کابل، گفته است اشخاصیکه در قدرت با پشتیبانی غرب آمده اند برای منابع دولتی و دستگاۀ نظام را برای حذف سیاسی، اختصاص داده‌ اند.

ربانی: تجربه نظام متمرکز به بن‌بست رسیده است - اسپوتنیک افغانستان
ربانی: تا تغییر نظام سیاسی افغانستان به مبارزه ادامه می‌دهیم

آقای ربانی افزوده است که طرح جامعۀ جهانی برای ملت سازی در افغانستان ناقص است و می‌گوید که دیدگاۀ اکثریت مردم دربارۀ ساختار نظام در نظر گرفته نشده‎‌است و کشور به بحران رفته‎‌است.
رئیس حزب جمعیت اسلامی گفته است که در 19سال اخیر شماری از اعضای جمعیت برخلاف اهداف و آرمان‌‎های این حزب از جمله در انتخابات، تصمیم‎های شخصی گرفته‎‌اند.
صلاح‌الدین ربانی گفت است: " امروز این جا طلبی‎‌های این افراد فاجعه بار شده‎‌است و آنان حتا برای زنده‎گی خود از کسانی گدایی می‌‎کنند که ریشه در باد دارند.

چندی پیش آقای ربانی نیز گفته بود که به دنبال هیچگونه مأموریت و امتیازطلبی نبوده‌ایم و‌ نیستیم، بلکه هدف ما ایجاد نظامی است که مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم در فرآیندهای تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشند و این هدف، بدون تغییر ساختار کنونی نظام سیاسی و توزیع افقی ساختار قدرت میسر نیست و ما برای رسیدن به این هدف، به مبارزه خویش تا حصول آن ادامه خواهیم داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала