انتقال مواد مخدر با استفاده از جلغوزه و مُرچ تازه به زندان‌های هرات و غور

© Fotolia / Sakhorn38انتقال مواد مخدر با استفاده از جلغوزه و مُرچ تازه به زندان‌های هرات و غور
انتقال مواد مخدر با استفاده از جلغوزه و مُرچ تازه به زندان‌های هرات و غور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اداره تنظیم امور زندان‌های افغانستان می‌گوید که دو نفر به اتهام انتقال مواد مخدر به داخل زندان‌ ولایت‌های هرات و غور بازداشت شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، اداره تنظیم امور زندان‌های کشور از بازداشت دو تن به اتهام انتقال مواد مخدر به داخل زندان‌های هرات و غور خبر داده است.
فرهاد بایانی، سخن‌گوی اداره تنظیم امور زندان‌ها امروز پنجشنبه، (18جون) گفته است که یک کارمند زندان ولایت غور که می‌خواست مقداری از مواد مخدر را به زندان ولایت هرات انتقال دهد توسط نیروهای دولتی بازداشت شد.

بازداشت یکی از بزرگترین عرضه کننده‌های مواد مخدر شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت یکی از بزرگترین عرضه کننده‌های مواد مخدر شهر کابل

سخنگوی اداره زندانها افزوده است که فرد بازداشت شده مقداری مواد مخدر نوع شیشه را به‌گونه‌ی بسیار ماهرانه داخل جلغوزه‌ی پاکستانی «ممپلی» جابجا کرده بود و می‌خواست آن‌را طی مراحل اسناد انتقال دو زندانی مریض، به داخل زندان هرات انتقال بدهد.
گفته می‌شود که این دو زندانی پیش از این از زندان ولایت غور جهت تداوی به زندان هرات معرفی و تحت حبس قرار داشتند.
در همین حال آقای بایانی می‌گوید که یک فرد دیگر نیز که می‌خواست یک سیمکارت را در داخل خربوزه و مقداری هیروئین را داخل مرچ تازه جاسازی کرده بود و قصد انتقال به زندان غور را بازداشت شده است.
دوسیه این فرد نیز همراه با سیمکارت و مواد مخدر به‌دست آمده از نزد او، به بخش مبارزه با مواد مخدر مدیریت زندان غور فرستاده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала