یورش جنگجویان طالبان در ولایت های کندهار، تخار و غور پس زده شد

© Sputnikیورش جنگجویان طالبان در ولایت های کندهار، تخار و غور پس زده شد
یورش جنگجویان طالبان در ولایت های کندهار، تخار و غور پس زده شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان از پس زدن یورش گروه طالبان بر چند ولایت این کشور خبر داد. 
تخار - اسپوتنیک افغانستان
حمله‌ی طالبان بر پاسگاه‌های خیزش مردمی در تخار

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز شنبه ۳۱ جوزا ۱۳۹۹ نوشت: تروریستان طالب بر پوسته‌های نیروهای امنیتی در روستاهای "قره تاش و ایلپتو" ولسوالی هزار سموچ ولایت تخار حمله تروریستی تهاجمی را سازماندهی کردند، که این حمله آنان با پاسخ جدی نیروهای امنیتی مواجه شد که در نتیجه درگیری، به‌شمول قاری سعادت، یکی از افراد کلیدی تروریستان طالب، دو عضو این گروه کشته و دو عضو دیگر این گروه زخمی شده‌اند.
در ادامه این وزارت نوشته است، که هم‌چنان، در یک رویداد مشابه دیگر در منطقه "جهانگیر ماده" ولسوالی ارغستان ولایت کندهار، شش تروریست طالب کشته شده‌اند.
درباره یورش طالبان در ولایت غور این وزارت می نویسد، که در همین حال، در یک ضد حمله دیگر نیروهای امنیتی کشور در منطقه "گادرو" ولسوالی تولک ولایت غور، محمد گل یکی از افراد کلیدی تروریستان طالب، کشته شد.
این وزارت درباره تلفات نیروهای دفاعی و امنیتی این کشور نوشته است، که در این درگیری‌ها، به نیروهای امنیتی کشور آسیبی نرسیده است.

یادآوری می کنیم، که این سه ولایت از ولایت های ناامن افغانستان به شمار می رود و جنگجویان گروه طالبان در این ولایت ها حضور گسترده دارند. 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала