قتل نیرو های امنیتی در کابل/ تبدیلی آمران چند حوزه امنیتی پایتخت

© Sputnik / V. Kiselev /  مراجعه به بانک تصاویر قتل نیرو های امنیتی در کابل؟ تبدیلی آمران چند حوزه امنیتی پایتخت
 قتل نیرو های امنیتی در کابل؟ تبدیلی آمران چند حوزه امنیتی پایتخت  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در پی نا امنی ها در کابل و حادثه حمله مسلحانه به نیروهای امنیتی در چهار راهی دهمزنگ، وزارت داخله از تبدیلی آمران چندین حوزه های امنیتی پایتخت خبر داده است.

 به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله آمر حوزه سوم امنیتی شهر کابل را پس از قتل یک سرباز پولیس توسط «سارقان مسلح» برکنار کرد. هم‌زمان با این در سطح رهبری حوزه‌های پانزدهم، دوم و نزدهم نیز از سوی وزارت امور داخله تغییرات اعمال شده است.

روز گذشته هنگامی که پولیس در حال گشت‌زنی بود، دو «سارق مسلح» در منطقه دهمزنگ از مربوطات حوزه سوم بر پولیس شلیک کردند که در نتیجه آن یک سرباز کشته شد و سرباز دومی زخم برداشت.

مروه امینی، معاون سخنگوی وزارت امور داخله، در صحبت با رسانه ها گفت، بر اساس پیشنهاد فرماندهی پولیس کابل و هدایت رهبری وزارت امور داخله، در سطح رهبری چهار حوزه پولیس، تغییرات آمده است.

شهر کابل - اسپوتنیک افغانستان
حمله مسلحانه بر نیرو های امنیتی در دهمزنگ کابل

به گفته او، جندرخان به عنوان آمر حوزه سوم شهر کابل تعیین شده است. او پیش‌ از این به عنوان آمر حوزه دوم پولیس کار می‌کرد.

معاون سخنگوی وزارت امور داخله گفت که وحیدالله نبرد به عنوان آمر حوزه دوم امنیتی شهر کابل معرفی شده است.

به همین ترتیب، عزیزالله اخلاقی که پیش از این به عنوان آمر حوزه ششم پولیس کار می‌کرد، به حیث آمر حوزه پانزدهم تعیین شده است.

هم‌چنان بابه پیکان بر اساس تغییرات جدید به عنوان آمر حوزه نزدهم امنیتی شهر کابل معرفی شده است.

مروه امینی گفت که این تغییرات به دنبال شکایت مکرر باشنده‌گان نواحی مختلف شهر کابل از افزایش جرایم جنایی و نیز حفظ مصونیت نیروهای پولیس روی دست گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала