اعلامیه مشترک نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در واکنش به گزارش واشنگتن پست درباره گسترش ویروس کرونا 

© وزارت داخله اعلامیه مشترک نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در واکنش به گزارش واشنگتن پست درباره گسترش ویروس کرونا 
اعلامیه مشترک نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در واکنش به گزارش واشنگتن پست درباره گسترش ویروس کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور داخله افغانستان با نشر اعلامیه ای گزارش روزنامه امریکایی واشنگتن پست درباره گسترش ویروس کرونا و تاثیرهای منفی آن را بالای نیروهای امنیتی و دفاعی رد کرد. 
دچار شدن اعضای گفت و گو کننده دولت افغانستان و گروه طالبان به ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
دچار شدن اعضای گفت و گو کننده دولت افغانستان و گروه طالبان به ویروس کرونا

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان در واکنش به گزارش روزنامه ای امریکایی واشنگتن پست درباره گسترش ویروس کرونا در صفوف نیروهای های امنیتی و دفاعی نوشت: به تازگی روزنامه «واشنگتن پست» گزارشی را در باره گسترش ویروس کر‌ونا در صفوف قوای ملی دفاعی و امنیتی کشور ‌و تاثیرات منفی این بیماری بالای نیروهای افغانستان، نشر کرده است. سکتور دفاعی و امنیتی این گزارش را مطالعه کرده و مورد ارزیابی قرار داده است.بر پایه ارزیابی‌های ما، آمارهای نشر شده و تاثیرات منفی ذکر شده ویروس کرونا بالای نیروهای دفاعی و امنیتی، در این گزارش صحت ندارد.
در ادامه این اعلامیه آمده است، که رهبری سکتور امنیتی و دفاعی پیش از شیوع ویروس کرونا (کووید-۱۹) در کشور، اقدامات پیش‌گیرانه و عملی را از طریق ایجاد مراکز صحی، توزیع لوازم ضروری طبی به قدر کافی در سراسر کشور به نیروهای افغانستان، صدور هدایت ها و رهنمودهای خاص، تدابیر جدی درمانی و پیشگیرانه در همه ای قرارگاه‌‌ها و جزوتام‌های عملیاتی و پشتیبانی روی دست گرفت و تطبیق آن به گونه‌ی سراسری ادامه دارد. با بررسی و اقدامات بخش‌‌های صحی سکتور دفاعی و امنیتی، آسیب پذیری این نیروها را در کمترین حد نگهداشته شده است.
در پایان این اعلامیه آمده است، که ویروس «کووید-۱۹» هیچ گونه تاثیر منفی بالای کارکردها و ماموریت‌های نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سراسر کشور نگذاشته و مبارزه و تلاش‌های این نیروها در راستای مبارزه با تروریزم و نگهبانی از افغانستانی‌ها به گونه موثر اجرا می‌شود.

یادآوری می کنیم، که تا اکنون در افغانستان بیش از سی هزار بیمار کرونایی شناسایی شده است. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала