اعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به کشته شدن افراد ملکی در انفجار ماین در هلمند

© Photo / M.Naderiاعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به کشته شدن افراد ملکی در انفجار ماین در هلمند
اعلامیه مطبوعاتی ارگ در پیوند به کشته شدن افراد ملکی در انفجار ماین در هلمند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان با پخش اعلامیه ای کشته شدن افراد ملکی در این ولایت را محکوم کرد. 
شش تن به‌شمول زنان و کودکان در انفجار ماین در هلمند جان باختند - اسپوتنیک افغانستان
شش تن به‌شمول زنان و کودکان در انفجار ماین در هلمند جان باختند

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز در واکنش به انفجار ماین در هلمند و کشته شدن افراد ملکی نوشت: با تاسف در اثر انفجار ماین جاسازی شده کنار جاده از سوی دشمن در ولسوالی واشیر ولایت هلمند، شماری از هموطنان ما به شمول زنان و کودکان، شهید و زخمی گردیدند.
در این اعلامیه آمده است، که رئیس جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این رویداد تروریستی، گفت که حمله بالای افراد ملکی، تاسیسات عامه و شاهراه ها، ضد ارزش های اسلامی و جنایت بشری است و تروریستان با انجام چنین اعمال وحشیانه، نمی توانند باور محکم مردم ما را به آینده روشن کشور، تضعیف نمایند.
در این اعلامیه افزوده شده است، که رئیس جمهور همچنان بالای طالبان صدا کرد که از تعبیه ماین ها که همواره سبب شهادت و زخمی شدن هموطنان ما به شمول زنان و کودکان می گردد، دست بکشند.
در پایان این اعلامیه ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشته است، که رئیس جمهور کشور به خانواده قربانیان این حادثه تروریستی ابراز تسلیت و همدردی نموده، از بارگاه ایزد متعال به شهدا بهشت برین و برای زخمیان تندرستی کامل تمنا می کند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این مسئولان در ولایت هلمند گفته بودند، که در نتیجه انفجار یک ماین جاسازی شده در کنار جاده در ولسوالی واشیر این ولایت، شش نفر به شمول کودکان جان خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала