ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیلزاد درباره صلح

© دفتر رسانه ای عبدالله ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیلزاد درباره صلح
ویدیو کنفرانس عبدالله، غنی و خلیلزاد درباره صلح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان از ویدیو کنفرانس رئیس این شورا با رئیس جمهور افغانستان و فرستاده ویژه امریکا برای این کشور خبر داد. 
نزدیکان عبدالله: اختلافات دورنی باعث تأخیر معرفی اعضای کابینه شده‌‌اند - اسپوتنیک افغانستان
نزدیکان عبدالله: اختلافات درونی باعث تأخیر معرفی اعضای کابینه شده‌‌اند

به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه‌‌ ای ملی پیش از ظهر امروز (سه شنبه ۱۰ سرطان ۱۳۹۹) در یک ویدیو کنفرانس مشترک با  محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان و دکتر زلمی خلیل‌زاد نماینده‌ی ویژه‌ ای ایالات متحده ا‌ی امریکا درباره‌ ای آخرین تحولات و پیشر‌فت‌ها در عرصه‌ی صلح و آغاز گفت و گوهای میان افغانستانی بحث و تبادل نظر کردند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که در این گفت و گو کاهش خشونت، تکمیل روند تبادله‌ی اسرا، آغاز گفت و گوهای میان افغانستانی و پشتیبانی منطقه‌ای از صلح مورد بحث قرار گرفت. همه طرف‌ها در این صحبت بر کاهش خشونت برای حرکت به سوی مذاکرات صلح و دست ‌یافتن به توافق به رهبری و مالکیت افغانستانی ها تأکید کردند.
بر پایه این گزارش، طرف ایالات متحده در صحبت‌های خود تاکید کرد که صلح در افغانستان به معنای صلح و توسعه در منطقه است و ایالات متحده آماده است در این بخش سرمایه‌گذاری نماید.

یادآوری می کنیم، که دکتر عبدالله عبدالله پس از کشمکش های چند ماهه با اشرف غنی به حیث رئیس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان گماشته شد. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала