وزارت معارف افغانستان: مکتب های افغانستان برای آموزش حضوری آماده نیست

© وزارت معارفوزارت معارف افغانستان: مکتب های افغانستان برای آموزش حضوری آماده نیست
وزارت معارف افغانستان: مکتب های افغانستان برای آموزش حضوری آماده نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت معارف افغانستان از ادامه آموزش از راه دور خبر داده و نوشته است، که تا اکنون مکتب های افغانستان برای آموزش حضوری آماده نیست. 

به گزارش اسپوتنیک، وزارت معارف افغانستان امروز نوشت: به دلیل ادامه گسترش ویروس کرونا در کشور، کابینه فیصله کرده که دروازه های مکتب ها تا زمان مشخص برای ارایه آموزش حضوری شاگردان بسته و ارایه آموزش غیر حضوری ادامه داشته باشد.
این وزارت نوشته است، که وزارت معارف در جریان مبارزه در برابر گسترش ویروس کرونا و به منظور ادامه آموزش، سه راهبرد، خود آموزی، آموزش غیرحضوری، آموزش در صنوف/ تجمعات کوچک را تدوین کرده است.

وزارت معارف طرحی را برای بازگشایی مکتب های دولتی و خصوصی به وزارت صحت‌ عامه پیشکش نمود - اسپوتنیک افغانستان
وزارت معارف طرحی را برای بازگشایی مکتب های دولتی و خصوصی به وزارت صحت‌ عامه پیشکش نمود

وزارت معارف همچنان افزوده است، که با توجه به اهمیت حفظ صحت دانش آموزان و خانواده های آنها  در عرصه تطبیق طرح آموزش از طریق صنوف/ تجمعات کوچک نیازمند مشوره های صحی مسلکی از جانب وزارت صحت عامه می‎باشد تا متعاقباً به  منظور کسب هدایت، این طرح را به مقام عالی ریاست جمهوری پیشکش نماید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که در صورت پایان یافتن حالت قرنطین؛ وزارت معارف به منظور جبران دروس گذشته، اقدامات فوری و معقول را روی دست خواهد گرفت.
یادآوری می کنیم، که همزمان با گسترش ویروس کرونا از آغاز سال روان تا کنون، مراکز تحصیلی و مکتب های افغانستان همچنان بسته و آموزش از راه دور انجام می شود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала