حدود 70 درصد نمایندگان مجلس افغانستان به کرونا مبتلا شده اند

© Photo / ارگحدود 70 درصد نمایندگان مجلس افغانستان به کرونا مبتلا شده اند
حدود 70 درصد نمایندگان مجلس افغانستان به کرونا مبتلا شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه تلویزیونی یک می‌گوید که 60 تا 70 درصد نمایندگان مجلس افغانستان به ویروس کرونا مبتلا اند.

به گزارش اسپوتنیک، این شبکه تلویزیونی با استناد به منابعی در پارلمان افغانستان گزارش داد که 60 تا 70 درصد نمایندگان مجلس به بیماری همه‌گیر کرونا مبتلا شده اند.

عثمانی: در حال حاضر ویروس کرونا در افغانستان به نقطه اوجش رسیده است - اسپوتنیک افغانستان
عثمانی: در حال حاضر ویروس کرونا در افغانستان به نقطه اوجش رسیده است

علاوه براین، یک منبع در یک شفاخانه‌ خصوصی در کابل به تلویزیون یک گفته است که چند تن از اعضای دولت و تعدادی از نمایندگان مجلس برای انجام تست تشخیص کرونا به این شفاخانه مراجعه کرده بودند و نتایج آنها مثبت بوده است.

طبق آخرین آمار رسمی وزارت صحت افغانستان، شمار مبتلایان کرونا در کشور به 34 هزار و 366 نفر رسیده است و کرونا همچنان جان 994 نفر را گرفته است.

در تاریخ 31 دسمبر سال 2019 ، مقامات چینی به سازمان جهانی صحت از شیوع ذات الریه ناشناخته در شهر ووهان در بخش مرکزی این کشور (ولایت هوبی) اطلاع دادند. کارشناسان دریافتند که عامل ایجاد کننده این بیماری ویروس جدید کرونا است، بعداً این بیماری رسماً کووید-19 نامگذاری شد.

در تاریخ 11 ماه مارچ سال روان، سازمان جهانی صحت اعلام کرد که کووید-19 به یک بیماری همه‌گیر به سطح جهان تبدیل شده است. براساس آخرین داده‌های این سازمان، بیش از 22.2 میلیون نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند و همچنان کرونا جان بیش از 555 هزار نفر را گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала