دادستانی کل: رئیس عمومی ادارۀ ملی نورم و استندرد به جرم گرفتن 100 هزار دالر رشوه بازداشت شد

© Photo / FB / AGOدادستانی کل: رئیس عمومی ادارۀ ملی نورم و استندرد به جرم گرفتن 100 هزار دالر رشوه بازداشت شد
دادستانی کل: رئیس عمومی ادارۀ ملی نورم و استندرد به جرم گرفتن 100 هزار دالر رشوه بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دادستانی کل افغانستان اعلام کرده است که رئیس عمومی ادارۀ ملی نورم و استندرد، معاون تخنیکی و مدیر پروژه‌های آن اداره به‌ ا‌تهام رشوت مبلغ 200 هزار دالر دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک، دادستانی کل افغانستان با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که به‌اساس شکایت یک تن از متشبثین خصوصی به اتهام اخذ مبلغ یک‌صدهزار دالر امریکایی به‌گونۀ بالفعل از سوی ریاست عمومی څارنوالی کنترول و مراقبت لوی څارنوالی جمهوری اسلامی افغانستان، گرفتار گردید.

اداره تنظیم امور زندان‌ها: یک کارمند زندان پلچرخی به اتهام گرفتن رشوه بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان
اداره تنظیم امور زندان‌ها: یک کارمند زندان پلچرخی به اتهام گرفتن رشوه بازداشت شد

در خبرنامه آمده است براینکه اتهام وارده بر معاونین و مدیرپروژهای آن اداره نیز وجود داشت، معاون تخنیکی و مدیر پروژه‌های آن نیز گرفتار گردید که قضیه تحت تحقیق و بررسی همه‌جانبه قرار دارد.
بر اساس معلومات، اصل مبلغ مطالبه شده 200 هزار دالر امریکایی بوده که حین دریافت مبلغ‌ یکصد هزار دالر آن، رئیس عمومی آن اداره گرفتار گردیده است.
یادآوری می‌کنیم که چندی پیش یک کارمند وزارت صحت عامه این کشور را به اتهام گرفتن 80 هزار دالر امریکایی رشوه بازداشت کردند.
فرد بازداشت شده یکی از اعضای کلیدی گدام مرکزی وزارت صحت عامه بود که کمک‌های طبی جامعه‌ جهانی و کشورهای کمک‌کننده زیر نظر او نگه‌داری می‌شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала