نیروی هوایی هند از اشتراک در گروه های واتس‌آپ ممنوع شدند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی هوایی هند از اشتراک در گروه های واتس‌آپ ممنوع شدند
نیروی هوایی هند از اشتراک در گروه های واتس‌آپ ممنوع شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری هند اعلام کرده که نیرو های هوایی این کشور از شرکت در گروه های واتس‌آپ ممنوع شدند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در وزارت دفاع هند به رسانه های این‌کشور اعلام کرد که کارمندان نیروی هوایی ارتش هند از شرکت در گروه های واتس‌آپ مننوع شدند.

به گفته این منبع، مطابق دستور جدید ، هنوز هم از این برنامه می توان برای ارتباطات غیر گروهی استفاده کرد.

نظام قضایی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
رسانه ها راجع به خواست مقامات امریکایی جهت دسترسی بر مکاتبه در WhatsApp خبر داده اند

نیروی هوایی هند) دستورالعملی را برا ممنوعیت حضور اعضای گروه های WhatsApp را صادر کرده است. با این حال ، IAF اجازه استفاده فردی از واتس اپ را داده است ...

در این بیانیه ارتش هند امده است: «نیروی هوایی هند (IAF) دستور منع پیوستن اعضای گروه به برنامه واتس اپ را صادر کرد. با این حال نیروی هوایی هند اجازه استفاده فردی از برنامه واتس اپ را دارند. این تصمیم براساس پیشنهاد CERT ( تیم واکنش اضطراری کامپیوتری) با درنظرداشت تهدیدات امنیتی و آسیب پذیری نظامیان روی دست گرفته شد».

پیش از این ، ارتش هند با اشاره به نگرانی های امنیتی و نشت اطلاعات محرمانه، به افسران و سربازان ارتش دستور داد 89 برنامه از جمله فیس بوک ، اینستاگرام ، تیندر ، PUBG  و شماری از برنامه های دیگر را از تلفن های همراه خود   حذف کنند. لیست برنامه های ممنوع شامل 59 برنامه است که قبلاً توسط دولت هند ممنوع اعلام شده بود. به نوبه خود ، وزارت امور داخله هند  نیز استفاده از فیسبوک را برای کارمندان سابق و فعلی خود ممنوع اعلام کرد

 پیش از این ، وزارت فناوری اطلاعات هند 59 برنامه چینی موبایل از جمله TikTok را مسدود کرده است. همچنین در هند ، استفاده از برنامه موبایل شبکه اجتماعی چینی WeChat ، مرورگر UC ، سرویس میکروبلاگینگ Weibo و سایر برنامه ها ممنوع است علاوه بر این ، بازی Clash of Kings مسدود شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала