آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان

© وزارت صحتآمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان
آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت افغانستان اعلام کرده است که طی 24 ساعت گذشته شش تن به اثر کرونا جان‌باختند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه افغانستان اعلام کرده است که در یک شبانه‌روز گذشته به تعداد 47 تن به ویروس همه‌گیر کرونا (کووید-19) مصاب شده اند. به این ترتیب شمار مبتلایان در افغانستان به 36829 نفر رسیده است.

عثمانی: بر اساس سروی وزارت صحت 10 میلیون تن در کشور مبتلا به کرونا شده اند - اسپوتنیک افغانستان
عثمانی: بر اساس سروی وزارت صحت 10 میلیون تن در کشور مبتلا به کرونا شده اند

وزارت صحت افغانستان روز گذشته اعلام کرده بود که به بار اول طی یک ‌شبانه روز آمار جان‌باختگان صفر شده است. اما امروز بار دیگر اعلام کرده است که 6 تن از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته در کشور جان باختند. که با ثبت این ارقام شمار جان‌باختگان به 1294 تن رسید.
از سوی هم این وزارت اعلام کرده است در یک شبانه‌روز گذشته، 186 تن از بیماران ویروس همه‌گیر کرونا درمان شدند که با این حساب شمار مجموعی درمان‌شدگان بر اساس آمار رسمی این وزارت به 25 هزار و 742 تن رسیده است.
در همین حال احمد جواد عثمانی سرپرست وزارت صحت افغانستان در یک کنفرانس خبری گفته است که که براساس هدایت رئیس جمهور کشور سرویی که به راه انداخته شد نشان می‌دهد که 31.5 درصد از شهروندان کشور به ویروس کرونا دچار شده‌اند.
آقای عثمانی، از احتمال موج دوم شیوع این ویروس در افغانستان هشدار داد و بار دیگر از شهروندان این کشور خواست که باید به توصیه‌های این وزارت توجه جدی کنند و پوشیدن ماسک و فاصله‌های اجتماعی را مراعات کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала