گینستبرگ: توصیه های بیماران کرونایی مانند یک ضماد مرده است

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر گینستبرگ: توصیه های بیماران کرونایی مانند یک ضماد مرده است
گینستبرگ: توصیه های بیماران کرونایی مانند یک ضماد مرده است  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر مرکز پژوهشی ملی گامالیه از توصیه های بیماران کرونایی قدردانی کرد و اما گفت، که تنها انتی بادی وضعیت بیماران کرونایی را بهتر می کند. 
به بیماران کرونایی روسیه 5212 نفر افزوده شد  - اسپوتنیک افغانستان
به بیماران کرونایی روسیه 5212 نفر افزوده شد 

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر گینتسبرگ ، مدیر مرکز تحقیقات ملی گامالیه گفت: در حال حاضر تنها انتی بادی ها می توانند وضعیت بیماران کرونایی را بهتر کند و آنها تنها به درون ورید تزریق می شود و دیگر چیزها مانند ضماد مرده است. 

پیش از این در رسانه ها گزارش هایی مبنی بهبود حال بیماران دچار شده به ویروس کرونا با مصرف مواد حاوی درصد بالای آنزیم ACE2 که به ویژه در شراب، ممپولی، پسته و کاکائو وجود دارد، منتشر شده بود.

گینتسبرگ  گفت: "من صادقانه می توانم به شما بگویم در حال حاضر تنها توان انتی بادی ها را به ترتیب خاصی میتوان برای تسکین وضعیت بیمار دچار شده به این ویروس بکار برد. هیچ چیز دیگری نیست." 

وی توضیح داد: " واکسن به صورت پیشگیری کننده کار می کند و آنتی بادی ها به صورت درمانی کار می کنند، یعنی وقتی شخصی در حال حاضر بیمار است".

وی افزود: "به این معنی که وقتی فرد بیمار می‌شود، به جای این که از چهار مغز یا ممپولی استفاده کنیم، همانطور که گفتید، بهتر است به او انتی بادی های آماده را تزریق کند تا بر این اساس ویروس بسته شود".

به گفته وی، ما درباره انتی بادی ها به شکل غلیظ - پلاسما یا آماده سازی - انتی بادی های مونوکلونال به دست آمده در برابر برخی از سطوح سطحی COVID-19 صحبت می کنیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала