جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسرائیل» است

© رخنامه فاطمیون جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسرائیل» است
جنبش نُجَباء: هدف فاطمیون و نجباء «نابودی اسرائیل» است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی جنبش نجباء در پیامی ویدئویی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون، هدف و برنامه مشترک همه گروه‌های مقاومت را بیرون کردن امریکا از منطقه و نابودی اسرائیل اعلام کرد.

عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران - اسپوتنیک افغانستان
نقش فاطمیون در مبارزه با داعش
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، نصر الشمری سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء از طریق ویدئوکنفرانس برای حاضران در همایش بین‌المللی جبهه جهانی «شباب المقاومة» که شب گذشته (پنجشنبه) با موضوع تکریم لشکر «فاطمیون» افغانستان در مشهد مقدس برگزار شد، سخنرانی کرد.

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی جنبش نجباء، مهندس نصر الشِمَّری در ابتدا ضمن ادای احترام به شهداء و مجاهدان حسینی در سراسر جهان، به‌طور ویژه از رزمندگان لشکر فاطمیون تجلیل و آنان را مجاهدانی با یقین راستین، بصیرتی راسخ و شجاعتی علوی ـ فاطمی توصیف کرد.

 الشِمَّری ادامه داد: هدف امروز ما به پیروزی در اینجا و آنجا محدود نیست؛ بلکه هدف واضح و روشن، نابودی کامل اسرائیل و بیرون کردن امریکا و مزدورانش از همه منطقه و کشورهای اسلامی است.

 وی با یادآوری بیرون کردن ذلیلانه امریکایی‌ها از عراق در سال ۲۰۱۱، افزود: اینک نیروهای امریکایی بخشی از انتقام سخت را هرروز توسط برادران شما در مقاومت عراق، به چشم خود می‌بینند. این مجاهدان با اراده‌ای محکم‌تر، تجربه‌ای بیشتر و تکنولوژی برتر ـ که دشمن توانایی مقابله با آن را ندارد ـ به مبارزه علیه امریکا ادامه می‌دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала