وزارت دفاع: ولسوالی شکردره از وجود طالبان پاک شد

© رخنامه وزارت دفاع وزارت دفاع: ولسوالی شکردره از وجود طالبان پاک شد
وزارت دفاع: ولسوالی شکردره از وجود طالبان پاک شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان از زخمی شدن یک فرمانده طالبان در ولسوالی شکردره کابل خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، فواد امان سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که ولسوالی شکر درۀ ولایت کابل از وجود شورشیان، پاک سازی شده‌‎است.
آقای امان در خبرنامه خود بیان کرده است: "نیروهای امنیتی در ولسوالی شکردره عملیات مشترک راه اندازی کردند که در نتیجه تمام محل‌ها و روستاهای این ولسوالی از وجود هراس افگنان پاک‌ سازی شد."


سخنگوی وزارت دفاع افغانستان افزوده است که در این عملیات مشترک در این ولسوالی 5 طالب مسلح کشته و 2 تن دیگر به شمول یکی از فرماندهان ‌شان زخم برداشته‌اند.
در ادامۀ خبرنامه آمده‌است که در جریان این عملیات، مقداری زیاد جنگ افزار به دست نیروهای امنیتی افتاده‌است و نیروهای امنیتی به گونۀ گُسترده و دوامدار در این ولسوالی از بهر محافظت مردم، حضور خواهند داشت.
در عین حال وزارت دفاع در خبرنامه دیگری نیز گفته است که صبح امروز گروهی از طالبان، در منطقه«حسن کاریز» در ولسوالی شاه جوی ولایت زابل، در شاهراه وسایط شخصی شهروندان را توقف داده و از آنها باجگیری می کردند.
نیروهای ملی دفاعی کشور، برای جلوگیری از این کار شوم دشمن با پشتیبانی نیروهای هوایی عملیاتی را به راه انداختند. در نتیجه این عملیات 11 طالب کشته شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала