حمله طالبان بالای مرکز غزنی؛ ارتش می‌گوید 30 طالب کشته شد

© Photo / FB/قول اردوی 209 شاهینحمله طالبان بالای مرکز غزنی؛ ارتش می‌گوید 30 طالب کشته شد
حمله طالبان بالای مرکز غزنی؛ ارتش می‌گوید 30 طالب کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 30 طالب در مرکز ولایت غزنی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان امروز چهارشنبه، (19آگست) با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که گروه طالبان صبح امروز از چندین قسمت بالای پوسته های امنیتی در ساحات «آرزو کلان» و «آرزو خورد» در مرکز ولایت غزنی حمله نمودند که با مقاومت شدید نیروهای ملی دفاعی و امنیتی رو به رو گردیده اند.

اصابت راکت به یک خانه مسکونی در غزنی تلفات برجای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
اصابت راکت به یک خانه مسکونی در غزنی تلفات برجای گذاشت

خبرنامه نیز افزوده است که در این درگیری 30 تن از اعضای گروه طالبان از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان ازبین برده شدند.
وزارت دفاع افزوده است که یک تونل بزرگ که طالبان از آن به عنوان موضع و مخفی گاه استفاده می نمودند، در این عملیات از سوی نیروهای امنیتی کشف و تخریب گردید.
یادآوری می‌شویم که قول اردوی 209 شاهین نیز با نشر خبری می‌گوید که در پی حمله‌های هوایی و زمینی نیروهای امنیتی در 24 ساعت گذشته در چندین روستای ولسوالی خواجه‌سبزپوش ولایت فاریاب، 16 طالب به شمول یک فرمانده کلیدی این گروه کشته شدند.
در خبرنامه آمده است که گروه طالبان طی روزهای اخیر تحرکات و تجمعات زیادی در روستاهای «غذاری»، «بادغیسی»، «خان آقا»، و «انه‌بیک» ولسوالی خواجه سبز پوش ولایت فاریاب و پلان حملات هجومی بر موقعیت های نیروهای دفاعی و امنیتی را داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала