بررسی پروژه های تدارکاتی وزارت دفاع ملی افغانستان از سوی کمیسیون تدارکات ملی این کشور

© رخنامه ارگ ریاست جمهوری بررسی پروژه های تدارکاتی وزارت دفاع ملی افغانستان از سوی کمیسیون تدارکات ملی این کشور
بررسی پروژه های تدارکاتی وزارت دفاع ملی افغانستان از سوی کمیسیون تدارکات ملی این کشور - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست جمهوری افغانستان از برگزاری نشست کمیسیون تدارکات ملی زیر ریاست رئیس جمهور این کشور خبر داد. 
دیدار اشرف غنی با سفیر اتحادیه اروپا و سپردن مدال میر مسجدی خان به وی - اسپوتنیک افغانستان
دیدار اشرف غنی با سفیر اتحادیه اروپا و سپردن مدال میر مسجدی خان به وی

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت: جلسه کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز در ارگ برگزار گردید. در این جلسه ۱۰ مورد تدارکاتی به شمول درخواست اعطای قرارداد ها، درخواست هدایات و یادداشت ها به ارزش بیش از ۲۴۳ میلیون افغانی از سوی این کمیسیون به بررسی گرفته شد و در نتیجه تصامیم و هدایات لازم اصدار یافت. در قراردادهای اعطا شده، پروژه های تهیه و تدارک پرزه جات مخابره و جنراتورهای ۳ کیلووات ضرورت ریاست مخابره ستردرستیز، تحقق فیصله پیرامون درخواست منظوری اعطای قرارداد پروژه تدارک شش قلم میوه تازه مورد نیاز قطعات و جزوتام های مرکزی و قول اردوی های ساحوی اردوی ملی وتحقق فیصله پیرامون تهیه و تدارکات ۱۰۱ قلم مواد تحکیمات صحرایی مورد ضرورت قطعات و جزوتمام های اردو ملی نیز شامل می باشند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که همچنان در ۱۰ مورد تدارکاتی متذکره، درخواست هدایت پیرامون استخدام موسسات همکار با استفاده از روش منبع واحد برای پروژه دسترخوان ملی در ده ولایت (کاپیسا، پروان، پنجشیر، بامیان، پکتیا، نورستان، سمنگان، غور، بادغیس و نیمروز) مربوط اداره مستقل ارگان های محل، به بحث گرفته شد و در مورد هدایات لازم صادر گردید.
ارگ ریاست جمهوری افغانستان در ادامه نوشته است، که در این جلسۀ کمیسیون، به منظور تقویت هماهنگی و تسریع امور تدارکاتی میان نهادهای ذیدخل به نهاد های مربوط هدایت لازم داده شد، علاوه بر آن تاکید صورت گرفت تا طی مراحل امور تدارکاتی پروژه ها با تفکیک و اولویت بندی آن ها در میعاد قانونی آن تکمیل گردد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала