معین وزارت صحت: فردا ناگفته‌های زیادی را با مردم و رسانه‌ها شریک می‌کنم

© Photo / GMICوحید مجروح، معین وزارت صحت عامه افغانستان
وحید مجروح، معین وزارت صحت عامه افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وحید مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه افغانستان به موضوع معرفی شدنش به لوی سارنوالی، واکنش نشان داده است.

وحید مجروح، معین عرضه خدمات صحی وزارت صحت عامه افغانستان پس از معرفی شدنش به لوی سارنوالی در یک پیام فیسبوکی نوشته است: "از دو ماه بدینسو، تا امشب سکوت کردم، نخواستم عیب و راز درون خانۀ سکتور صحت به بیرون برآید، ولی شاید دیگر بس است،
من چهار ماه میشود مسئوولیت معینیت عرضۀ خدمات صحی را عهده دار شده ام، دو ماه این چهار ماه را مردم و رسانه ها شاهد است که درگیر بحران کرونا بودم، آرامش شب و روز را بر خود حرام نمودم و با آنچه در توان داشتم برای درمان درد مریض، برای همراهی با نرس و طبیبی که تهدید ناشناخته کرونا دست و پنجه نرم میکرد از کابل تا کنر و از پکتیا تا وردک و لغمان و پنجشیر دویدم و دو ماه هم میشود که گرفتار بحران سیاسی درون وزارت هستم و تا روز پنجشنبه گذشته نهمین کاندیدا بجای من به مقام عالی ریاست جمهوری از جانب وزیر صحت پیشنهاد شده است، تمام صلاحیت هایم گرفته شده است، اینکه تا اکنون هم که مانده ام مطمینم دعای چند مریض غریب و بی واسطه بوده که صادقانه برایش خدمت نموده ام و بس.سر از فردا ناگفته های زیادی را با مردم و رسانه ها شریک خواهم نمود، ان شاالله".

فیروزالدین فیروز با چهار معین برحال و پیشین وزارت صحت به لوی‌سارنوالی معرفی شدند - اسپوتنیک افغانستان
فیروزالدین فیروز با چهار معین برحال و پیشین وزارت صحت به لوی‌سارنوالی معرفی شدند

قابل ذکر است که اداره بازرس ریاست جمهوری، فیروزالدین فیروز و چهار معین برحال و پیشین وزارت صحت عامه را به ظن سوء استفاده از صلاحیت‌های وظیفه‌ای و حیف‌ومیل منابع مالی مربوط به ویروس کرونا، به لوی سارنوالی معرفی کرده است.

پیش از این فیروزالدین فیروز، وزیر پیشین صحت عامه در صفحه فیسبوک‌اش خطاب به وحید مجروح معین برحال، شفیق الله شهیم و ماموسی زیور، معینان پیشین وزارت صحت عامه نوشته که آنها قربانی صداقت به او و مردم شده است.

آقای فیروز نوشته است: "تاسف آور است به عوض اینکه تقدیر می‌شدید، توهین و شخصیت کشی را علیه تان ادامه دادند. از نظام مفسد و بی ارزش توقع تقدیر را نباید کرد. انشالله که خدمات تان از دید خداوند متعال و مردم پنهان نمانده و نخواهند ماند".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала