سناتور آمریکایی: ترامپ مایل به پایان دادن به جنگ در افغانستان است

© REUTERS / Erin Scott سناتور جمهوری‌خواه: ترامپ مایل به پایان دادن به جنگ افغانستان است
  سناتور جمهوری‌خواه: ترامپ مایل به پایان دادن به جنگ افغانستان است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رند پول سناتور جمهوری‌خواه طی سخنرانی در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان ضمن اعلام حمایت از دونالد ترامپ، به شدت از جو بایدن انتقاد کرد و هشدار داد که انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور کشور را به سوی جنگ دیگر خواهد کشاند.

 به گزارش اسپوتنیک، رند پال، سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی از جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا برای رای موافق به جنگ در عراق در زمان حضور او در سنا به شدت انتقاد کرد و هشدار داد معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا در صورت پیروزی در انتخابات ممکن است آمریکا را به درگیری دیگری سوق دهد.

ترامپ: حضور ما در عراق اشتباه تاریخی بود/ سربازان ما از افغانستان برگردند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: حضور ما در عراق اشتباه تاریخی بود/ سربازان ما از افغانستان برگردند

رند پل تصریح کرد: ترامپ را با سوابق فاجعه‌بار جو بایدن مقایسه کنید، کسی که دائما خواستار جنگ بیشتر شده است. جو بایدن به جنگ عراق رای مثبت داد، جنگی که دونالد ترامپ مدت‌هاست آن را بدترین اشتباه ژئوپلتیکی نسل ما خوانده است.

رند پل گفت: من می‌ترسم بایدن باز هم جنگ را انتخاب کند. جو بایدن به ریختن خون ما و صرف خزانه ما (در این راه) ادامه خواهد داد. رئیس جمهور ترامپ قهرمانان ما را به خانه باز می‌گرداند.

رند پل به تصمیم ترامپ برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از افغانستان، جایی که طولانی‌ترین جنگ تاریخ آمریکا جریان دارد، اشاره کرد. او ادامه داد: رئیس جمهور ترامپ اولین رئیس جمهوری در طول یک نسل است که به دنبال پایان دادن به جنگ بوده نه شروع کردن یک جنگ. او مایل به پایان دادن به جنگ در افغانستان است. او دارد زنان و مردان کشور ما را به خانه بر می‌گرداند.

وی افزود: اگر شما هم مثل من از جنگ متنفر هستید، اگر شما هم می‌خواهید که ما دیگر سالی 50 میلیارد دالر را به افغانستان نفرستیم که به جای ساختن جاده و پل در خانه خرج ساخت جاده و پل برای آنها شود، لازم است که از ترامپ برای یک دور ریاست جمهوری دیگر حمایت کنید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала