بازدید اشرف غنی از درمانگاه صد بستر دشت برچی 

© رخنامه ارگ ریاست جمهوری بازدید اشرف غنی از درمانگاه صد بستر دشت برچی 
بازدید اشرف غنی از درمانگاه صد بستر دشت برچی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز از درمانگاه ملی صد بستر دشت برچی دیدن کرد.

غنی: افغانستان نمونۀ وحدت شیعه و سنی در سطح جهان است - اسپوتنیک افغانستان
غنی: افغانستان نمونۀ وحدت شیعه و سنی در سطح جهان است
به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان امروز نوشت، که محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان صبح امروز از درمانگاه ملی صد بستر دشت برچی که به تاریخ ۲۳ ثور سال روان در اثر یک یورش تروریستی آسیب دیده بود و از سوی ادارۀ پشتیبانی و عملیاتی انکشاف ملی ریاست جمهوری بازسازی شده است، دیدن کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور افغانستان، که از سوی معاونان ریاست جمهوری، مشاور امنیت ملی، سرپرست وزارت صحت عامه و شمار دیگری از مقام های بلند رتبه دولتی همراهی می گردید، از بخش های مختلف درمانگاه صد بستر دشت برچی دیدن نمود.
ارگ ریاست جمهوری افزوده است، که نخست داکتران درمانگاه متذکره در پیوند به عادی شدن ارائه خدمات به بیماران معلومات دادند و مشکل ها و پیشنهادهای خود را با رئیس جمهور شریک ساختند.
در این خبرنامه همچنین آمده است، که رئیس جمهور، تلاش ها و خدمات داکتران و کارمندان درمانگاه صد بستر دشت برچی را مورد ستایش قرار داده، گفت: خرسندم که ارائه خدمات به بیماران به حالت عادی برگشته است. وی به احمد جواد عثمانی سرپرست وزارت صحت عامه هدایت داد، که به مشکل های داکتران و سایر کارمندان این درمانگاه به گونۀ عاجل، رسیدگی نماید.
در پایان این خبرنامه آمده است، که غنی با بیان اینکه خدمات درمانگاه صد بستر دشت برچی بیشتر معیاری خواهد شد، تأکید کرد، که همه ای درمانگاه های کشور به طور کامل به دارو و منابع بشری مجهز می گردد.

یادآوری می کنیم، که درمانگاه صد بستر دشت برچی به تاریخ بیست و سوم ثور سال روان مورد یورش تروریسیتی قرار گرفت، که در آن ده ها تن شهید و زخمی شدند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала