مجلس نمایندگان بازداشت شدن شریفی را به اتهام قاچاق تأیید کرد

© Photo / میر رحمان رحمانی فیسبوکمجلس نمایندگان بازداشت شدن شدن شریفی را به اتهام قاچاق تأیید کرد
مجلس نمایندگان بازداشت شدن شدن شریفی را به اتهام قاچاق تأیید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دبیرخانه مجلس نمایندگان تأیید می‌کند که یک عضو این مجلس، هفته پیش به اتهام قاچاق دوصدهزار یورو پول نقد، در میدان هوایی کابل بازداشت شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالقادر زازی، رئیس دبیرخانه مجلس نمایندگان می گوید که آنان پس از آگاهی درباره بازداشت عبدالحمید شریفی، او را بربنیاد ماده یک صد و دوم قانون اساسی آزاد ساختند و اکنون باید این نماینده در این باره، باید به نهادهای عدلی و قضایی رجوع کند.

بازداشت یک عضو مجلس نمایندگان به اتهام قاچاق ۲۰۰ هزار یورو - اسپوتنیک افغانستان
بازداشت یک عضو مجلس نمایندگان به اتهام قاچاق ۲۰۰ هزار یورو

در هفت ماه اخیر سال جاری، بیش از شش صد محموله پول نقد، طلا و سنگ ها گران بها به ارزش بیش از یازده میلیون دالر، جلوگیری شده است.

عبدالحمید شریفی، عضو مجلس نمایندگان به اتهام حمل دوصد هزار یورو پول نقد در میدان هوایی کابل بازداشت شد.

عبدالقادر زازی، رییس دبیرخانه مجلس نمایند‌گان می‌گوید: "از ریاست عمومی کشف جرایم وزارت داخله با ما به تماس شدند که یک تن از اعضای ولسی‌جرگه شما که آقای شریفی است، زمانی که این‌ها به امارات سفر داشتند، با دوصدهزار یورو در این‌جا دستگیر شدند".

بربنیاد آماری که در صفحه انترنتی «مرکز تحلیل معاملات و راپورهای مالی بانک مرکزی» درج است، در سال 2019 میلادی، تنها در میدان‌های هوایی کشور جلو داخل شدن و یا بیرون شدن غیرقانونی بیش از دوهزاروهفت‌صد و هشتاد محموله پولی، طلا و دیگر سنگ‌های گران‌بها گرفته شد که ارزش همه آن‌ها، به بیش از پنجاه میلیون و سه‌صد هزار دالر می‌رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала