بازگشت عبدالله عبدالله به کابل

© رخنامه شورای عالی مصالحه ملی بازگشت عبدالله عبدالله به کابل
بازگشت عبدالله عبدالله به کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، پس از شرکت در مراسم گشایش مذاکرات میان افغانستانی در دوحه، لحظات پیش به کابل برگشت.

امیر قطر در دیدار با عبدالله از تلاش های صلح در افغانستان پشتیبانی کرد - اسپوتنیک افغانستان
امیر قطر در دیدار با عبدالله از تلاش های صلح در افغانستان پشتیبانی کرد
به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای شورای عالی مصالحه ملی افغانستان نوشت: دکتر عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه ملی در مراسم افتتاح مذاکرات میان افغانستانی شرکت و سخنرانی کرد. رییس شورای عالی مصالحه ملی در سخنرانی تاریخی خویش، برکاهش خشونت، آتش‌بس بشردوستانه و تأمین صلح پایدار و با عزت در کشور تأکید ورزید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که دکتر عبدالله عبدالله در حاشیۀ سفرش به دوحه با امیر قطر، وزرای خارجۀ ایالات متحده امریکا و قطر، نمایندگان ارشد کشورهای منطقه و جهان، در پیوند به شروع مذاکرات صلح و فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو بحث و تبادل نظر کرد.
دفتر شورای عالی صلح افزوده است، که رییس شورای عالی مصالحه ملی در پایان سفرش به دوحه و در دیدار با اعضای هیأت مذاکره‌کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان، ابراز امیدواری کرد که مذاکرات تاریخی و مهم جاری، به ختم جنگ، برادرکشی و برقراری صلح آبرومند و پایدار در کشور منجر شود.
در پایان این خبرنامه آمده است، که دکتر عبدالله عبدالله خطاب به اعضای هیأت مذاکره‌کنندۀ جمهوری اسلامی افغانستان گفت که شما از کلیت نظام و اقشار جامعه نمایندگی می‌کنید و مردم یکپارچه از شما حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

یادآوری می کنیم، که دو روز پیش دکتر عبدالله برای اشتراک در گشایش مراسم گفت و گوهای میان افغانستان به دوحه پایتخت قطر سفر کرده بود. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала