یک محموله کمک‌های صحی کوریای جنوبی تحویل وزارت صحت افغانستان شد

© Photo / Ministry of Public Health of Afghanistanیک محموله کمک‌های صحی کوریای جنوبی تحویل وزارت صحت افغانستان شد
یک محموله کمک‌های صحی کوریای جنوبی تحویل وزارت صحت افغانستان شد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محموله کمک‌های صحی کوریای جنوبی با ارزش 800 هزار دالر امروز شنبه پس از تخلیه در میدان هوایی کابل، به وزیر وزارت صحت عامه افغانستان تحویل داده شد.

به گزارش اسپوتنیک، کشور کوریای جنوبی یک محموله مواد صحی را که به منظور مبارزه با ویروس کرونا به دولت افغانستان مساعدت نموده بود، امروز شنبه (29 سنبله) طی نشستی به وزارت صحت عامه تسلیم داد.

این محموله شامل کیت‌های تشخیصیه ویروس کرونا به ارزش 800 هزار دالر امریکایی می‌باشد.

داکتر احمد جواد عثمانی سرپرست و نامزد وزیر صحت عامه، به نماینده‌گی از وزارت صحت عامه و دولت افغانستان از این مساعدت کشور کوریای جنوبی تشکری نموده و مواد کمک شده را یکی از ضروریات مهم وزارت صحت عامه در راستای مبارزه با ویروس کرونا خواند.

آقای عثمانی اطمینان داد که این کمک ها به‌گونه شفاف و عادلانه بر اساس نیازمندی به مرکز و ولایات توزیع خواهند شد.

هم‌چنان سرپرست وزارت صحت عامه خواهان تداوم همکاری های کشور کوریایی جنوبی در بخش صحت افغانستان به‌خصوص در ولایت بادغیس که از و ولایت دور دست کشور می‌باشد گردید.

از سوی هم آقای ژا هوینگ ری سفیر کشور کوریایی جنوبی هدف از مساعدت این محموله صحی را در افغانستان، تقویت روابط دوستانه میان دو کشور و مبارزه با ویروس کرونا خواند.

او هم‌چنان بر تداوم همکاری های کشور اش به افغانستان تاکید نموده گفت: ما در کنار مردم افغانستان استیم و دولت افغانستان را در تمام عرصه ها همکاری خواهیم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала