اعتمادنامه سفیر جدید پاکستان از سوی غنی پذیرفته شد

© Photo / FB/ARGاعتمادنامه سفیر جدید پاکستان از سوی غنی پذیرفته شد
اعتمادنامه سفیر جدید پاکستان از سوی غنی پذیرفته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان اعتمادنامه سفیر جدید پاکستان برای افغانستان را طی مراسم تشریفاتی پذیرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با نشر خبرنامه ای اعلام کرده است که محمد اشرف غنی رئیس‏ جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز اعتمادنامه منصور احمد خان سفیر جدید پاکستان برای افغانستان را طی مراسم تشریفاتی پذیرفت.

 دیدار رییس جمهور غنی با قمر باجوه رییس ستاد ارتش پاکستان    - اسپوتنیک افغانستان
دیدار رییس جمهور غنی با قمر باجوه رییس ستاد ارتش پاکستان

در این مراسم منصور احمد خان ضمن تقدیم سلام‌ها و تمنیات نیک عمران خان صدراعظم و جنرال قمر باجوه لوی درستیز پاکستان به رئیس جمهور غنی و مردم افغانستان، گفت: "ما می خواهیم روابط میان دو کشور گسترش یابد و پاکستان خواهان برقراری صلح پایدار در افغانستان است."
وی افزود: "ماموریت من گسترش روابط، ترانزیت و همکاری های تجارتی و تسهیل در رفت و آمد اتباع دو کشور می باشد. پاکستان از سیاست حکومت افغانستان مبنی بر اتصال و گسترش همکاری های منطقوی حمایت می کند."
در همین حال آقای غنی من خوش آمدید به سفیر جدید پاکستان، گفت که ما خواهان گسترش روابط با پاکستان و تقویت همکاری های تجارتی، سهولت در رفت و آمد و حل مشکل مهاجرین افغان، هستیم.
رئیس جمهور افغانستان افزوده است که حکومت افغانستان خواهان حمایت کشورهای منطقه در پروسۀ صلح می باشد و ختم جنگ و برقراری صلح در افغانستان به نفع کشورهای منطقه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала