تجاوز شماری از نگهبانان یک نماینده مجلس بر دو زن در کاپیسا 

تجاوز شماری از نگهبانان یک نماینده مجلس بر دو زن در کاپیسا 
تجاوز شماری از نگهبانان یک نماینده مجلس بر دو زن در کاپیسا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 شماری از نگهبانان یکی از نمایند‌گان مردم کاپیسا در مجلس و برادر وی، بر دو زن در این ولایت تجاوز گروهی کردند.

تجاوز پسر یک عضو شورای ولایتی کاپیسا بر یک کودک - اسپوتنیک افغانستان
تجاوز پسر یک عضو شورای ولایتی کاپیسا بر یک کودک
به گزارش اسپوتنیک به نقل از آوا، یک منبع معتبر امنیتی به شرط افشا نشدن نامش به رسانه ها گفته است، که این دو زن روز جمعه برای تفریخ به این ولایت آمده بودند.
به گفتۀ او، یکی از این زنان باشندۀ اصلی کاپیسا است و دیگرش از کابل به این ولایت آمده است.
منبع افزود، که موتر حامل این دو زن ناوقت روز گذشته، (جمعه) در منطقه صیاد دچار مشکل می‌شود و افراد تفنگ‌دار این دو زن را به یک منزل مسکونی، در روستای جمال‌آغه، ولسوالی حصه دوم ولایت کاپیسا انتقال می‌دهند و سپس بر آنان تجاوز می‌کنند.
این منبع تأکید کرد، که بر این دو خانم در خانه‌ی این عضو مجلس نمایندگان تجاوز جنسی شده است.
او تأکید کرد، که پولیس سه نفر را در پیوند به این قضیه بازداشت کرده است. به گفته‌ی این منبع امنیتی، تلاش پولیس برای بازداشت سایر عاملان این تجاوز جنسی نیز جریان دارد.
این منبع تأکید کرد، که هر دو خانم هم‌اکنون در نزد پولیس می‌باشند.

در همین حال، خبرگزاری پیشگو نوشته است، که نگهبانان وکیل خدیجه الهام و نگهبانان دادستان سیف الرحمن ولسوال کوهبند که برادر وکیل خدیجه الهام میباشد بالای یک دختر جوان تجاوز جنسی گروهی نمودند.

یک منبع امنیتی در ولایت کاپیسا با شرط گذاشتن به عدم ذکر نامش در این گزارش گفته است: در هماهنگی و سازماندهی یک خانمی که در ولایت کاپیسا زندگی میکرد، یک دختر خانم توسط سه تن بچه های جوان برای خوشگذرانی به ولایت کاپیسا برده میشود.

سپس در هماهنگی با نگهبانان سیف الرحمن ولسوال کوهبند و نگهبانان خدیجه الهام نماینده مردم در مجلس نمایندگان این دختر ها به یکی از منازل در کاپیسا جابجا میگردد و سپس بالای یکی از این دختر ها تجاوز جنسی گروهی انجام میدهند.

به گفته این منبع امنیتی، پولیس کاپیسا پس از اینکه اطلاع دریافت نمود وارد قضیه شده که در نتیجه نگهبانان افراد یاد شده با پولیس به درگیری میپردازند و پس از یک برخورد مسلحانه با پولیس و زخمی شدن یکی از این نگهبانان، پولیس فرماندهی امنیه ولایت کاپیسا توانست شش تن از نگهبانان دو طرف را بازداشت نماید.

با تلاش های زیادی که نمودیم موفق نشدیم تا نظریات خانم خدیجه الهام را در این باره داشته باشیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала