قریشی به عبدالله: از روند صلح افغانستان قاطعانه حمایت می‌کنیم

© @https://twitter.comاولین اظهار نظر کرملین در مورد قره باغ
اولین اظهار نظر کرملین در مورد قره باغ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر خارجه‌ی پاکستان در دیدار با عبدالله گفته است که اسلام‌آباد از روند صلح افغانستان قاطعانه حمایت می‌کند

به گزارش اسپوتنیک، داکتر عدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحه ملی در جریان سفرش به پاکستان، با شاه‌محمود قریشی، وزیر خارجه‌ی پاکستان دیدار کرده است.

سخنگوی وزارت خارجه‌ پاکستان در رشته ‌تویتی گفته است که دو طرف در این دیدار در مورد گسترش روابط کابل اسلام‌آباد و روند صلح افغانستان بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.

داکتر عبدالله با شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان دیدار کرد - اسپوتنیک افغانستان
داکتر عبدالله با شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان دیدار کرد

براساس معلومات وزارت خارجه‌ی پاکستان، شاه‌محمود قریشی در این دیدار گفته است که کشورش از روند صلح افغانستان به‌صورت قاطعانه حمایت می‌کند. او تأکید کرده است که جنگ افغانستان راه حل نظامی ندارد.

قریشی در دیدار با عبدالله ابراز امیدواری کرده است که سفر او به اسلام‌آباد فصل تازه‌ای را در روابط دوجانبه باز کرده و از روند صلح نیز درک مشترک ایجاد کند.

وزیر خارجه‌ی پاکستان افزوده است که او تمام طرف‌ها در افغانستان را برای دست‌یابی به یک راه حل سیاسی از طریق یک فرایند تحت رهبری و مالکیت افغان‌ها تشویق می‌کند.

عبدالله عبدالله صبح امروز (دوشنبه، 7 میزان) در رأس یک هیأت بلندرتبه‌ی دولتی به پاکستان رفت. آقای عبدالله قرار است سه روز در پاکستان بماند

او در دومین روز اقامت خود در پاکستان با عمران ‌خان نخست‌ وزیر، جنرال قمر جاوید بجوا رییس ستاد ارتش و در سومین روز اقامت خود با رییس‌جمهور پاکستان دیدار خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала