تشدید نبردها؛ خالد هلمند رفت

© Photo / facebook account of Ministry of Defenseتشدید نبردها؛ خالد هلمند رفت
تشدید نبردها؛ خالد هلمند رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرست وزارت دفاع ملی افغانستان برای بررسی وضعیت امنیتی ولایت هلمند امروز به این ولایت سفر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر خبری اعلام کرده است که اسدالله خالد سرپرست این وزارت برای بررسی ولایت هلمند دپی تشدید حملات طالبان به این ولایت سفر کرده است.

 سقوط دو چرخبال نیروهای ارتش در هلمند - اسپوتنیک افغانستان
سقوط دو چرخبال نیروهای ارتش در هلمند

در اعلامیه این وزارت آمده است: "اسدالله خالد با تورن جنرال "محمد یاسین" والی هملند و مقام های ارشد امنیتی این ولایت دیدار و در باره پلان های امنیتی برای تامین هرچه بهتر امنیت در هلمند بحث و گفتگو نمود."
آقای خالد در این سفر نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در راستای دفاع از جان و مال مردم در هلمند، تقدیر کرد.
طالبان چند روز پیش یورش های سهمگین خود را به شهر لشکرگاه و ولسوالی نادعلی راه‌اندازی کردند. جنگ‌جویان این گروه توانست حوزه‌ی چهارم و بخش‌هایی از حوزه‌ی سوم امنیتی شهر لشکرگاه و بخش‌هایی از مرکز ولسوالی نادعلی را سقوط دهند.
سخنگوی فرماندهی پولیس هلمند همچنان گفته است که در جریان سه روز جنگ در شهر لشکرگاه و سایر ولسوالی‌های این ولایت، دست‌کم پنج‌هزار و 100 خانواده بی‌جا شده‌اند.
دین‌محمد زلاند گفت، که این افراد عمدتا از مناطق زیر یورش طالبان در شهر لشکرگاه و ولسوالی نادعلی به مرکز شهر آواره شده‌اند.
یادآوری می کنیم، که از سه روز پیش بدینسو جنگجویان گروه طالبان یورش های سهمگین خود را بالای نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان آغاز کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала