تقدیر رئیس جمهور غنی از ظرفیت های قوای هوایی

© @https://twitter.com/ARG_AFGدیدار رئیس جمهور غنی از قول اردوی قوای هوایی
دیدار رئیس جمهور غنی از قول اردوی قوای هوایی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور غنی در دیدار از قول اردوی قوای هوایی افغانستان ضمن تقدیر از ظرفیت های قوای هوایی، گفت که اکنون شما حمایت کامل رهبری حکومت را با خود دارید و ظرفیت های که در گذشته وجود نداشت، اینک به میان آمده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دفتر رسانه‌ای ارگ، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری کشور شام روز یکشنبه (4 عقرب) از قول اردوی قوای هوایی افغانستان دیدن کرد.

 در این دیدار که امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور، داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی، محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله و احمدضیا سراج رئیس عمومی امنیت ملی حضور داشتند، در آغاز دگرجنرال فهیم رامین قوماندان عمومی قول اردوی قوای هوایی صحبت کرد و گزارش فعالیت ها و دستآوردهای قول اردوی مذکور را ارائه نمود.

غنی: در قسمت اصلاحات بنیادی در د آریانا افغان هوایی شرکت اقدامات عملی صورت گیرد - اسپوتنیک افغانستان
غنی: در قسمت اصلاحات بنیادی در د آریانا افغان هوایی شرکت اقدامات عملی صورت گیرد

دگرجنرال فهیم رامین گفت که اکنون قوای هوایی افغانستان می تواند، اهداف و دشمنان را در شب تحت پوشش و حمله قرار دهند. وی افزود که با تمام قوت از دستاورد های 19 سال گذشته و نظام حفاظت می‌کنیم، ما نظم و قوت داریم و پیام ما به دشمن این است که از راه نظامی هیچگاه موفق نخواهند شد.

سپس رئیس جمهور محمد اشرف غنی صحبت کرد و  به روح شهدای قول اردوی هوایی و رویدادهای اخیر تروریستی در کابل و ولایات کشور، اتحاف دعا کرده، گفت که غم شما غم تمام مردم افغانستان است و تعهد رهبری حکومت این است به خانوادهای شهدا توجه صورت می گیرد.دراین دیدار رئیس جمهور ضمن تقدیر از ظرفیت های قوای هوایی، گفت که اکنون شما حمایت کامل رهبری حکومت را با خود دارید و ظرفیت های که در گذشته وجود نداشت، اینک به میان آمده است.

 وی افزود که مبارزۀ منظم تان در برابر دشمنان، باعث آن شده است که آنان در جبهۀ نبرد، به شکست مواجه شوند.

رئیس جمهور در اخیر سخنانش با اشاره به قهرمانی های نیروهای امنیتی و دفاعی گفت که شما از نوامیس ملی و مردم دفاع می کنید و با اطمینان گفته می توانیم که مبارزه تان مشروع، برحق، ملی و اسلامی است

این در حالی است که طالبان همزمان با آغاز مذاکرات صلح؛ حملات شان را در نقاط مختلف کشور افزایش داده و نیروهای هوایی ارتش ملی نیز مجبور شده‌اند که برای دفاع از نیروهای امنیتی و دفاعی حملات شان را افزایش دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала