دستور صالح به شهردار کابل: سینمای پارک شهرنو را تخریب کنید

© Photo / Amrullah Saleh / Amrullah Salehدستور صالح به شهردار کابل: سینمای پارک شهرنو را تخریب کنید
دستور صالح به شهردار کابل: سینمای پارک شهرنو را تخریب کنید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری افغانستان می‌گوید که از شاروالی کابل خواسته شد که سینمای پارک شهرنو را یا تخریب کند و ساحه را شامل پارک سازد.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان، با نشر گزارش تصمیم گیری در نشست دوازدهم خود که صبح امروز پنجشنبه (29، اکتوبر) برگزار شد، گفته است که از شاروالی کابل خواسته شد که سینمای پارک شهرنو را یا تخریب کند و ساحه را شامل پارک سازد – یا به شکل مدرن فعال سازد – ویا در مشارکت با تجار به یک مرکز فرهنگی اساسی تبدیل اش کند. وضعیت موجود قابل قبول نیست.

امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز - اسپوتنیک افغانستان
صالح: راه مقابله با "تک‌تیراندازان" طالبان سنجیده شده است

در ادامه تصمیم گیری آقای صالح نوشته است: "ارزیابی ها نشان میدهد که آن بخش از جرایم که مردم کابل را به ستوه آورده بود قریب صفر شده است مانند موبایل دزدی – موتر دزدی – سرقت های مسلحانه – خیابان آزاری – فروش علنی مواد مخدر و باج گیری. اما جرم هنوز صفر نشده است. در دیگر امور کاری همه از صفر فرار میکنند و ما در کار خویش عاشقانه دنبال صفر میگردیم."
معاون نخست ریاست جمهور افغانستان افزوده است که آزاد سازی ساحات غصب شده ادامه می یابد. نه کار نمایشی است و نه چند روزه. فهرست کسانیکه درداخل نظام اند ولی علیه این برنامه قرار گرفته اند در حالت تکمیل شدن است. بزودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت با عکس و ویدیوی ساحه ای که غصب کرده اند.
گفتنی است که آقای صالح هفته گذشته با حفظ وظایف معاونیت اول ریاست جمهوری، مسوولیت تامین امنیت کابل را موقتاً برعهده گرفت. او افزوده بود که پوشش استخباراتی کوچه به کوچه را در کابل آغاز کرده و موترهای بدون اسناد را قانونی یا مصادره می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала