صالح: رانندگان تکسی‌های که در سیت پیش‌رو دو نفر را جابه‌جا کنند جریمه شوند

© Photo / Amrullah Saleh / Amrullah Salehامرالله صالح طالبان را مسئول حمله به دفترش می داند
امرالله صالح طالبان را مسئول حمله به دفترش می داند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح؛ معاون نخست رئیس جمهور غنی  پس از عهده‌دار شدن مدیریت امنیت کابل، صبح امروز (دوشنبه، 12 عقرب) پانزدهمین تصمیمش را در صفحه‌ی رسمی فیس‌بوک خود همگانی کرده است.

صالح نوشته است که از تکسی‌هایی که دو نفر را در سیت پیش‌رو جابه‌جا کنند، برای گزمه‌های شهرداری و پولیس برای چند روز استفاده می‌شود.

پیش از این نیز پولیس ترافیک کابل به رانندگان موترهایی که در سیت پیش‌رو دونفر را انتقال می‌دادند، به وضع جریمه هشدار داده بود.

امرالله صالح، معاون اول تکت انتخاباتی دولت ساز - اسپوتنیک افغانستان
پانزدهمین فیصله امرالله صالح برای تأمین امنیت کابل

سال گذشته این برنامه برای چند روز محدود عملی شد، اما از آن پس تاکنون رانندگان بدون توجه به هشدار و توصیه‌های پولیس ترافیک، همچنان دو نفر را در سیت پیش‌رو جابه‌جا می‌کنند.

از سوی هم، معاون اول ریاست‌جمهوری گفته است که مسأله‌ی ترمینال بس‌های مسافربری شمال در خیرخانه امروز رسما زیر تحقیق قرار گرفته تا زمین واقعی و زمین اختصاص یافته به ترمینال مشخص شود.

او همچنان در مورد سطح کنونی جرایم در شهر کابل اشاره کرده و گفته است که در بیست‌وچهار ساعت گذشته هشت «واقعه‌ی جرمی» در این شهر رخ داده است. او تأکید کرده است که سطح جرایم باید به صفر کاهش یابد

امرالله صالح در ادامه گفته است که یکی از طراحان قتل‌های هدفمند و انفجارها در کابل به دلیل ناکامی در انجام مأموریت‌اش از سوی طالبان به پاکستان فراخوانده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала