صالح از دریافت سرنخ‌ها از حمله بر دانشگاه کابل و کورس کوثر خبر داد

© Sputnik/JKصالح از دریافت سرنخ‌ها از حمله بر دانشگاه کابل و کورس کوثر خبر داد
صالح از دریافت سرنخ‌ها از حمله بر دانشگاه کابل و کورس کوثر خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امرالله صالح، معاون رئیس جمهور می‌گوید که در بررسی‌های اجمالی و تحقیقات صورت گرفته از حمله بر دانشگاه کابل و مرکز آموزشی کوثر دانش، سرنخ‌های زیادی به دست آمده که جزئیات آن در آینده شریک خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول رئیس جمهور در توییترش نوشته که بررسی اجمالی از پیشرفت در تحقیقات و پیگیری حمله بر دانشگاه کابل و کورس کوثر دانش صورت گرفته است.

صالح نوشته است که "سرنخ های زیادی بدست آمده است. هیچ امکان ندارد که این جنایت ها، بی‌آدرس باقی بماند." 

حمله بر دانشگاۀ کابل و رد و بدل اتهامات حکومت و طالبان بر یکدیگر - اسپوتنیک افغانستان
حمله بر دانشگاۀ کابل و رد و بدل اتهامات حکومت و طالبان بر یکدیگر

او افزوده که "به خاطر رعایت مصونیت عملیاتی در این مرحله از دادن جزییات ابا می ورزیم، ولی آن روز دیر نیست که مردم ببینند کدام دست ها دخیل بود و من تقاضای محکمه علنی را خواهم کرد." 

معاون اول رئیس جمهور بیان کرده که "به امنیت ملی و پولیس ملی هدایت داده شد که پوشش محله به محله را صد برابر سریع بسازند و تمام امکانات مادی و تخنیکی که مورد نیاز است در اختیارشان هم قرار داده شده و هم قرار داده خواهد شد."

قابل ذکر است که روز دوشنبه هفته گذشته، تعدادی از تروریستان بر دانشگاه کابل حمله کردند که در نتیجه آن ۲۲ تن شهید شدند و حدود ۳۰ تن دیگر نیز زخم برداشتند. 

حدود سه هفته قبل نیز یک تروریست خود را در میان تعدادی از دانش آموزان در غرب کابل،‌ منفجر کرد که در نتیجه آن ۲۴ نفر شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала