کرونا در افغانستان/ مرگ 10 بیمار و ثبت 66 مورد جدید ابتلا در شبانه‌روز گذشته

© وزارت صحت عامه هزینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا در افغانستان تا اکنون ۳ میلیارد افغانی و ۱۵میلیون دالر
هزینه مبارزه با گسترش ویروس کرونا در افغانستان تا اکنون ۳ میلیارد افغانی و ۱۵میلیون دالر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه‌ی کشور در بیست‌وچهار ساعت گذشته، از ثبت 170 نمونه مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در لابراتوارهای این وزارت خبر داده می گوید که نتایج آزمایش 66 مورد آن مثبت تشخیص شده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت صحت عامه‌ی کشور اعلام کرد که در بیست‌وچهار ساعت گذشته، 170 نمونه‌ی مشکوک به ویروس کرونا در لابراتوارهای این وزارت تست شده که نتایج آزمایش 66 مورد آن مثبت تشخیص شده است.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در افغانستان

طبق اعلام وزارت صحت عامه 10 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در کشور جان باخته‌اند. باثبت این رقم، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور از مرز یک هزار و 600 تن گذشت.

این تعداد موارد مثبت کرونا در ولایت‌های کابل، قندهار، بلخ، نیمروز و زابل به ثبت رسیده است. به این ترتیب، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به 43 هزار و 35 نفر افزایش یافته است.

همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته، ده مریض «کووید19» جان داده‌اند. شمار فوتی‌های ناشی از مریضی «کووید19» در کشور به یک‌هزار و 605 نفر افزایش یافته است.

براساس معلومات وزارت صحت عامه، در بیست‌وچهار ساعت گذشته، 27 فرد مبتلا به کرونا بهبود یافته‌اند. شمار بهبودیافتگان این ویروس در کشور به 35 هزار و 63 نفر رسیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала