روشی برای ترمیم ریه ها پس از کرونا

© Depositphotos.com / Elnur_ Врач с рентгеном (МРТ) легких
Врач с рентгеном (МРТ) легких  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک متخصص روس توضیح داد که پس از ابتلا به کرونا چگونه می‌توان ریه ها را تقویت نموده و به حالت اولیه قبل از بیماری بازگرداند.

 به گزارش اسپوتنیک، ایوگینیا پارشینا متخصص آلرژی، ایمونولوژیست روسیه، گفت: بهبودی ریه ها پس از ابتلا به بیماریCOVID-19 ناشی ازویروس کرونا با کمک تمرینات تنفسی و با دستگاه های ویژه ممکن است سرعت یابد.

به گفته وی ، این تمرینات باید چند بار در روز انجام شود.

متخصص در مصاحبه با روزنامه "ارگومنتی ای فکتی" اظهار داشت: "ژیمناستیک تنفسی را می توان در حالت خوابیده و نشسته انجام داد. همچنین این تمرینات به حفظ کشش بدن کمک می کند."

 راهی نجات ریه ها از  کرونا پیدا شد  - اسپوتنیک افغانستان
راهی نجات ریه ها از کرونا پیدا شد

متخصص روس در اخیر صحبت هایش گفت، علاوه بر این ، بیماران می توانند استنشاق هایی را با هلیوکس حرارتی(مخلوط های هلیوم و اکسیژن که تا دمای بالا گرم می شوند)  انجام دهند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکنون 54 میلیون و 832 هزار و 578 نفر در سراسر جهان به بیماری COVID-19ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. از این تعداد یک میلیون و 324 هزار و 689 نفر جان باخته و 38  میلیون و 147 هزار و 815 نفر هم از این بیماری بهبود یافته‌اند.

طبق آمارهای رسمی کشورها، آمریکا با 11 میلیون و 367 هزار و 214 نفر مبتلا، در صدر جدول بیشترین کشور‌های آلوده قرار دارد. پس از این کشور به ترتیب هند، برزیل، فرانسه، روسیه، اسپانیا، انگلیس، آرژانتین، کلمبیا و ایتالیا قرار گرفته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала