حمایت و تقدیر امرالله صالح از دو افسر شجاع ترافیک کابل

© Photo / facebook page of first vice president of Afghanistanحمایت و تقدیر امرالله صالح از افسران پولیس ترافیک کابل
حمایت و تقدیر امرالله صالح از افسران پولیس ترافیک کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون اول ریاست جمهوری اسلامی افغانستان افسران پولیس ترافیک کابل را که دیروز یک فرد متخلف را دستگیر کردند، به گونه مادی و معنوی حمایت و تقدیر نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ریاست مطبوعات و روابط عامه معاونیت اول ریاست جمهوری اسلامی افغانستان امروز (پنجشنبه، ۶ قوس) با نشر خبرنامه‌یی نوشته است: "امرالله صالح؛ معاون اول ریاست جمهوری ا.ا و تیم شش و نیم به منظور تطبیق میثاق امنیتی، امروز افسران پولیس ترافیک را که دیروز یک فرد متخلف و قانون شکن را شجاعانه دستگیر و به پنجه قانون سپردند، به گونه مادی و معنوی حمایت و تقدیر نمودند".
در ادامه خبرنامه آمده است که "برنامه میثاق امنیتی نه تنها یک پل بی سابقه میان مردم و دولت است، بلکه باعث ارتقای جایگاه و منزلت سربازان، ترافیک و هر کارمند گرديده و شهروند عادی را به شهروند مسوول تبدیل مینماید".

همچنان معاون اول ریاست جمهوری کشور در گزارش جلسه شش و نیم امروز نوشته است: "من امروز افتخار این را داشتم که افسران ترافیک کابل هریک احمدزی و همت را به جلسه شش و نیم دعوت کنم و قصه ی شان را بشنوم. آنها دیروز یک آدم درنده خوی بنام متین را دستگر کردند. متین با سلاح دشته تلاش داشت فرار کند و این دو افسر شجاع از مرگ هیچ فاصله نداشتند. اگر این جریان در کشور دیگری رخ میداد پولیس چند مرمی بر فرق مهاجم شلیک میکرد. من وقتی با این دوافسر شجاع دیدار کردم و حرف شان را شنیدم چشمان پر از اشک بی تعریف بود. بی تعریف به این خاطر که می دیدم چگونه انگیزه و عشق خدمت رسانی در وجود این دو موج میزند و گاهی چقدر در سطح بالا از دید احساس و عاطفه با اینها فاصله وجود دارد. من بدستان خود برایشان سپاس نامه و مکافات نقدی را تسلیم کردم. روز شنبه افتخار دیدار مشابه با دیگر قهرمان های گمنام راخواهیم داشت".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала