ارتش ولسوال نام‌نهاد طالبان در ولسوالی آبکمری را ازبین برد

© Photo / facebook account of Ministry of Defense ارتش ولسوال نام‌نهاد طالبان در ولسوالی آبکمری را ازبین برد
 ارتش ولسوال نام‌نهاد طالبان در ولسوالی آبکمری را ازبین برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان به ولسوالی آبکمره و 7 تن دیگر از اعضای این گروه تروریستی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرده است که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور عملیاتی را در ولایت بادغیس در منطقه «کوک چائیل» راه اندازی کردند.
نشریه این وزارت گفته است، عملیات نیروهای امنیتی درحالی انجام شد که گروه تروریستی طالبان، در این منطقه تمجع نموده بودند و می‌خواستند بالای بخش‌های این ولسوالی حمله کنند.
ارتش افغانستان در این منطقه توانستند با حمایه قوای هوایی عملیات انجام دهند و چندین تن از تروریستان را ازبین ببرند.
در نتیجه حمله نیروهای دفاعی و امنیتی افغان، ملا امین‌الله مشهور به خادم ولسوال نام نهاد این گروه تروریستی برای ولسوالی آبکمره ولایت بادغیس با 7 تن از افرادش ازبین برده شد.

این درحالیست که دو هفته پیش دفتر رسانه ای مقام ولایت بامیان از کشته شدن ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی شیبر این ولایت خبر داد. 

این دفتر گفته بود که در یک عملیات خاص اوپراتیفی بخش ‌های امنیتی ولایت بامیان امان‌الله فرزند قمبر ولسوال نام‌نهاد طالبان برای ولسوالی شیبر، کشته شده و یک تن از سرگروهان قطعه سرخ طالبان بنام اسحق چریک شدیدا زخمی گردیده و از ساحه متواری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала