افراد مسلح ناشناس یک سارنوال را در شهر کابل ترور کردند

© K. Bezhanافراد مسلح ناشناس یک سارنوال را در شهر کابل ترور کردند
افراد مسلح ناشناس یک سارنوال را در شهر کابل ترور کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسوولان در فرماندهی پولیس کابل می‌گویند که صبح امروز در مربوطات حوزۀ پنجم شهر کابل، یک سارنوال از سوی افراد مسلح ناشناس، کشته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسوولان در فرماندهی پولیس کابل اعلام کرده اند که صبح امروز یکشنبه (16 قوس) حوالی ساعت 8:15 دقیقۀ صبح افراد مسلح ناشناس بر یک سارنوال در حوزۀ پنجم شهر کابل یورش بردند که در نتیجه این سارنوال جان باخته است.

  ترور یک قاضی در شهر کابل    - اسپوتنیک افغانستان
ترور یک قاضی در شهر کابل

فردوس فرامرز سخنگوی فرماندهی پولیس کابل با تأیید این رویداد می گوید: «حوالی ساعت 08:15 دقیقه صبح امروز در مربوطات ناحیه پنجم ساحه ده عربان، اسامی پامیر وظیفه سارنوال توسط افراد ناشناس به‌شهادت رسیده است؛ قضیه تحت کشف قرار دارد».

در همین حال برخی منابع دیگر می‌گویند که این پامیر نام از این پیش در صفوف پولیس کار می‌کرد اما از یک سال به این سو خود را تعدیل رتبه کرده بود و منحیث سارنوال وظیفه اجرا میکرد؛ تا کنون منابع رسمی در دادستانی کُل این مسأله را تأیید نکرده اند. در همین حال برخی از گواهان رویداد در محل حادثه می‌گویند که این حمله از سوی افراد موترسایکل سوار انجام شده و پس از هدف قرار دادن مقتول، عاملان رویداد از محل فرار کرده اند.

این دادستان درحالی در شهر کابل ترور می‌شود که روز جمعۀ گذشته نیز یک قاضی در شهر کابل از سوی افراد مسلح ناشناس به قتل رسیده بود.

تا هنوز انگیزۀ این رویداد روشن نیست و نیز هیچ گروه و یا هم فردی مسوولیت آن را به دوش نگرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала