دستور رئیس جمهور غنی مبنی بر توجه ویژه به امنیت کندهار

© @https://twitter.com/ARG_AFGدستور رئیس جمهور غنی برای رسیدگی به مشکلات ولایت کندهار
دستور رئیس جمهور غنی برای رسیدگی به مشکلات ولایت کندهار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمداشرف غنی رئیس جمهور کشور می‌گوید که به امنیت قندهار توجه ویژه صورت گرفته و به مشکلات این ولایت به موقع رسیدگی شود

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از خبرنامه منتشره از سوی  دفتر رسانه‎ی ارگ، محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشورشام روز سه‌شنبه (18 قوس) با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت کندهار دیدار و در خصوص وضعیت عمومی و مشکلات آن ولایت، صحبت کرد.

در این دیدار محمداشرف غنی ولایت کندهار را قلب سیاسی افغانستان خواند و گفت که به امنیت کندهار توجه می‌شود و به مشکلات این ولایت رسیدگی به موقع صورت می‌گیرد.

 غنی: مذاکرات وارد مرحله مهم شد، اکنون دقت بیشتر نیاز است - اسپوتنیک افغانستان
غنی: مذاکرات به مرحله مهم رسید، اکنون مهم‌ترین قدم تطبیق صلح است

آقای غنی گفت که شما باید در خصوص وضعیت کندهار اجماع داشته باشید، زیرا وحدت شرط اساسی بقا، صلح و پایداری افغانستان است. شما باید یک طرح جامع را ترتیب کنید که تمام اقشار مردم کندهار خود را در آن ببینند و مشکلات گذشته تکرار نگردد. 

رئیس جمهور در اخیر صحبت هایش گفت که در آینده نزدیک یک هیات با صلاحیت به کندهار فرستاده خواهد شد، تا با مردم این ولایت دیدار نماید و پس از گرفتن مشوره های آنان، در این خصوص تصامیم لازم گرفته خواهد شد. 

این در حالی است که در این اواخر طالبان حملات شان را در نقاط مختلف ولایت کندهار افزایش داده اند اما با مقاومت شدید نیروهای امنیتی و دفاعی روبرو شده‌اند. در چند ماه اخیر صدها طالب مسلح در ولایت کندهار کشته و زخمی شده‌اند .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала