تبادل دیدگاه عبدالله با عراقچی درباره گفت و گوهای صلح 

© facebook Office of the National Reconciliation Council of the Islamic Republic of Afghanistanتبادل دیدگاه عبدالله با عراقچی درباره گفت و گوهای صلح 
تبادل دیدگاه عبدالله با عراقچی درباره گفت و گوهای صلح  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس شورای عالی مصالحه افغانستان امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره گفت و گوهای صلح تبادل دیدگاه کردند. 
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با محب بر پشتیبانی ایران از افغانستان تاکید کرد - اسپوتنیک افغانستان
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار با محب بر پشتیبانی ایران از افغانستان تاکید کرد

به گزارش اسپوتنیک، شورای عالی مصالحه افغانستان امروز نوشت: رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی با معاون وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که دکتور عبدالله عبدالله رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی پس از ظهر امروز (شنبه ۲۲ قوس ۱۳۹۹) با سید عباس عراقچی معاون وزارت امور خارجه‌ ای ایران و هیأت همراه ایشان در دفتر کارش در قصر سپیدار دیدار کرد. در این دیدار دو طرف در باره‌ی مذاکرات صلح، پیش‌رفت‌ها در مذاکرات دوحه، نقش ایران در تأمین صلح در افغانستان و روابط دوجانبه میان دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.
در این خبرنامه همچنان آمده است، که رییس شورای عالی مصالحه‌ی ملی در این ملاقات از همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با افغانستان و حمایت از روند صلح تشکر و قدردانی کرد.

یادآوری می کنیم، که امروز سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران که به کابل سفر کرده، با حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала