تکذیب خبر بازداشت پسر الله گل مجاهد از سوی پولیس کابل

© Sputnik / JAKتکذیب خبر بازداشت پسر الله گل مجاهد توسط پولیس کابل
تکذیب خبر بازداشت پسر الله گل مجاهد توسط پولیس کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی فرماندهی پولیس کابل می‎گوید که همچون موردی پیش پولیس کابل ثبت نیست.

خبرگزاری پژواک روز گذشته (20، دسامبر)، اعلام کرد که پسر و یک محافظ الله گل مجاهد نمایندۀ مردم کابل در ولسی جرگه را با یک موتر زرهی بی پلیت و یک کلاشنکوف بی جواز، دستگیر کرده اند.

اجمل احمدزی لومری څارن آمر حوزۀ دوازدهم کابل گفته بود که، روز گذشته در مربوطات حوزۀ دوازدهم شهر کابل، در حالی دستگیر شده اند که “در تلاشی، بالاى پولیس مرمی تیر کردند".

متهم شدن الله گل مجاهد به پشتیبانی از یک جنایت - اسپوتنیک افغانستان
متهم شدن الله گل مجاهد به پشتیبانی از یک جنایت

فردوس فرامز سخنگوی فرماندهی پولیس کابل با تکذیب این به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: "همچون موردی به بنام پسر الله گل مجاهد پیش پولیس ثبت نیست، اما یک مورد داشتیم که در مربوطات حوزه دوازدهم یک موتر شیشه سیاه توسط بخاطر چک و بررسی توقیف داده شده بود. که گویا از نزدیکی ها آقای الله گل مجاهد باشد، اما هیچ ربطی به اونها نداشته است".

سخنگوی فرماندهی پولیس کابل تاکید کرد: "این ربطی به آقای الله گل مجاهد ندارد، اگر همچو موضوعی بود امروز ما خبرنامه می‌دادیم".

او می افزاید که بحث این است که ما یک واسطه شیشه سیاه همراه با سه تن از افراد در مربوطات حوزه دوازدهم توقیف داده بودیم. بخاطر بررسی آنان انتقال به حوزه داده شد بودند.

این در حالی‌ست که ماه گذشته امرالله صالح، معاون نخست ریاست جمهوری در صفحه فیس‌بوک اش نگاشته بود که که الله گل مجاهد نماینده مردم کابل در مجلس نمایندگان پس از دستگیری چند فرد مسلح غیر مسوول، آمر حوزه دوازدهم پولیس را تهدید کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала