صالح: انتقام قتل یوسف رشید را خواهیم گرفت

© Photo / ارگصالح: انتقام قتل یوسف رشید را خواهیم گرفت
صالح: انتقام قتل یوسف رشید را خواهیم گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون نخست رییس جمهور افغانستان وعده سپرده است که انتقام قتل رییس نهاد فیفا را خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان، ضمن غم شریکی با خانواده یوسف شریف، تعهد کرده است که انتقام او را خواهد گرفت.
آقای صالح گفته است: "برای خانواده شهید رشید رییس فیفا عرض تسلیت می نمایم. برای خانواده بزرگ شهید رشید که کل افغانستان را شامل می شود وعده پیگیری – انتقام و پیدا کردن تروریست را میدهم."

یوسف رشید، رییس اجراییۀ بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان . - اسپوتنیک افغانستان
واکنش ها به ترور یوسف رشید/ ارگ محکوم کرد، عبدالله خواستار مجازات عاملان شد

یوسف رشید؛ رییس اجرایی بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان (فیفا) صبح روز گذشته در یک حمله مسلحانه در کابل کشته شد.
وی در نزدیکی خانه‌‌اش در مربوطات حوزه هفتم امنیتی شهر کابل، آماج تیراندازی مردان مسلح ناشناس قرار گرفت.
در عین حال معاون اول ریاست جمهوری درمورد شکایت پدر یما سیاوش به سازمان ملل گفته است که از کار او تقدیر می‌کند: "این یکی از بهترین کار هاست. ایکاش مراجع جهانی بیایند و این دوسیه و یا دوسیه ها را ببینند که ترور از کجا سرچشمه میگیرد و دلیل اش چیست. متاسفانه برخورد جامعه جهانی و کشور های بزرگ با قضیه تروریزم معیار مشخص ندارد و بحث منافع ملی همه ابعاد دیگر را تحت شعاع قرار داده است. من در اغازین روز های جلسات شش و نیم به مردم گفتم که طالب تصمیم گرفته است که جامعه مدنی و هر حلقه ای که صدای افغانستان را بلند میکند هدف قرار بدهند. هدف از آن اعلامیه بسیج مردم بر ضد ترور بود.اکنون نیز خانواده قربانیان میتوانند با مراجعه به ما دسترسی به دوسیه های زیر کار و یا قضایای حل شده داشته باشند. این دسترسی عزیزان شان را برنمیگرداند اما حد اقل تسکین را برایشان داده میتواند."
یما سیاوش در هفدهم عقرب ناحیه نهم شهر کابل دو همکار خود در انفجاری کشته شد. حکومت تاکنون نتوانسته تحقیقات نهادهای مربوط در این باره را منتشر کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала