واکنش‌ها به لت و کوب یک ترا جنسی از سوی پولیس

© Photo / T Aواکنش‌ها به لت و کوب یک ترا جنسی از سوی پولیس
واکنش‌ها به لت و کوب یک ترا جنسی از سوی پولیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
درپی لت و کوب یکی ترا جنسی از سوی پولیس کابل، شماری از شهروندان افغانستان این عمل پولیس را محکوم کرده و خواهان مجازات او شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته ویدیویی در صفحات اجتماعی دست به دست شد که در آن یک پولیس شخص دوجنسه را در خانه اش به دلیل اینکه تماسش را به موقع جواب نداده است لت و کوب می‌کند.
در همین حال این عمل پولیس واکنش کاربران صفحات اجتماعی را با خود همراه داشته است.
طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله افغانستان، ضمن گرفتاری این منسوب پولیس حوزه پنجم، گفته است : "رفتار غیر مسلکی و خشونت بار منسوبین پولیس تحمل نمی شود، پولیس به عنوان مرجع تنفیذ کننده قانون در رسیدگی به چنین قضایا جدی است و اصلاح رفتار و برخورد مسلکی پولیس در هر شرایطی از اولویت های ما است."


پس از واکنش طارق آرین، یکی از کاربران فیسبوک با نشر این ویدیو در صفحه خود نوشته است: "فقط یکنفر جدیت نشان میدهد، فرض کنید اګر یک صد نفر چنین میداشتیم، به کجا میرسیدیم ؟


فهیم صابر یکی دیگر از کاربران فیسبوک در واکنش به لت و کوب این شهروند افغانستان از سوی پولیس گفته است: "این پولیس‌ها بالای مردمان عادی قهرمان و شجاع و دلیر می‌باشند ولی در مقابل طالب ایزک های بیش نیستند.‌


از سوی هم عبدالمنیر رحیمزی که دیده می‌شود لباس نظامی بر تن دارد در واکنش به لت و کوب شخص دو جنسیته از سوی پولیس گفته است: "به نیروهای امنیتی تان باور داشته باشید جرم یک عمل شخصی است هیچ کس فراتر از قانون نیست."


گفتنیست که ساعتی پس از نشر ویدیو در شبکه‌های اجتماعی این منسوب پولیس بازداشت شد و دوسیه‌اش محول سارنوالی گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала