معاون امنیتی سرور دانش در یکی از انفجارهای امروز کابل جان باخته است

© facebookMedia office of The Second Vice President of Islamic Republic of Afghanistanمعاون امنیتی سرور دانش در یکی از انفجارهای امروز کابل جان باخته است
معاون امنیتی سرور دانش در یکی از انفجارهای امروز کابل جان باخته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دفتر رسانه ای معاون دوم رئیس جمهور افغانستان از جان باختن معاون امنیتی سرور دانش خبر داد. 

  انفجار امروز  نزدیک حوزه شش امنیتی - اسپوتنیک افغانستان
انفجار در حوزه ششم امنیتی کابل
به گزارش اسپوتنیک، دفتر رسانه ای سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور افغانستان امروز نوشت: امروز متأسفانه یکی از بهترین دوستان و همکاران خود را از دست دادم.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که فرمانده حاجی محمد مهدوی معاون تیم امنیتی من در مدیریت 13 رجال برجسته، در اثر انفجار ماین مقناطیسی در موتر حامل ایشان، در حالی که امروز اول صبح عازم رفتن به وظیفه بود، به شهادت رسید و همه ما را سوگوار ساخت. انا لله و انا الیه راجعون.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که او یک شخص مؤمن، متدین، فداکار و برای من یک برادر دلسوز و یار وفادار بود. لعن و نفرین بر تروریست های وحشی و بدسگال که هر روز خوبان مردم افغانستان اعم از نیروهای امنیتی، فعالان مدنی و حقوق بشری، خبرنگاران، علما، قضات و دادستانان و افراد ملکی را به کام مرگ می فرستند. اما همه تروریست ها باید بدانند که همه ما با ایمان و پایمردی بیشتر راه شهدای خود را ادامه خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد که آنان با افکار پلشت و نیات پلید خود بر مقدرات مردم و کشور ما مسلط شوند.
او افزوده است، که شهادت برادر عزیز خود حاجی محمد مهدوی را به همه اعضای خانواده، فرزندان، برادران، بستگان و همکاران ایشان و به همه مردم دایکندی تسلیت می گویم. رحمت و رضوان الهی برای آن شهید و پاداش و شکیبایی برای همه بازماندگان ایشان استدعا دارم.
یادآوری می کنیم، که از آغاز صبح تا اکنون در کابل 4 انفجار رخ داده است که بیش از دو نفر در این انفجارها جان باخته اند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала